Gå til innhold

PUBG - Økning i negative tilbakemeldinger.

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte på å prøve PUBG. Var innom steam for å handle, men så det var så mange negative anmeldelser i det siste. Er det noe hold i det? Folk som er fortvilet av et uferdig spill?

Ser også mange kommenterer "don't kill streamers - you'll get banned". Noe hold i dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tålmodigheten for folk begynner å ta slutt når de ikke er enige i utviklernes prioriteringer.

Det er én ting PU har gjort riktig, og det er å generere penger. Å beskytte streamers på den måten sørger for at de er på topp på twitch, det selger kopier som hakka møkk. 

Introduksjon av mikrotransaksjoner er også et smart valg siden spillet nå er på topp. 

Om du dog ikke har noe skrupler mot å ignorere det politiske rundt spillet, så kan jeg anbefale det.

Lenke til kommentar

Streamsniping er noe herk og jeg ser ingen problemer med at man blir bannet for det.

Spillet er i utvikling, dermed kan folk som ikke forstår det få inntrykk av at spillet er drit. Hvilket det ikke er. Jeg har til dags dato ikke vært borti utviklere som fikser problemer fortere. Nedetid rettes ganske kjapt og som regel innen en halvtime.

Spillet er SINNSYKT bra, og fungerer fint hos meg og alle jeg spiller det sammen med.

Lenke til kommentar

IMO er det bare piss alt sammen. Jeg og mine kompiser har kost oss med spillet siden dag 1 og gjør det fortsatt. Det er bare communityet som til tider kan være ganske så toxic.

Så lenge man husker på at dette er et early-access spill med alle sine feil så kan man justere seg og ha det gøy. Ja, du vil oppleve bugs/glitches som gjør at du dør og/eller må restarte en match her og der, men med tanke på den eksplosive playerbasen de har hatt så syns jeg de har gjort en utrolig god jobb med skalering av server-infrastruktur osv. Det er mange triple A-utivklere som har gjort en dårligere jobb enn Bluehole på akkurat det punktet der.

En annen ting å være obs på, og som kanskje er det største irritasjonsmomentet for mange er at rett etter du har landet (når spillet starter) så er det mye lagg og desync issues. Det er her communityet maser unødvendig mye fordi de på død og liv skal hoppe ned og fighte med andre når spillets hovedmål er å vinne ikke drepe flest mulig. Så: Fly så langt du kan, styr unna andre spillere de første minuttene og kos deg!

Endret av Feh
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fleste som klager har gjerne dårlig nett/pc etc folk tror de kan kjøre spillet ultra på sine imacs eller gamle "gaming" pc'er..

Eneste legitime grunnen til man kan klage på nå er at serverne er ustabile, og crasher de klarer ikke takle de store massene med spillere, det settes ny rekord på hvor mange spillere som spiller hver eneste uke, nesten 1,7 mill online samtidig i går. Håper de får serverne i orden snart.

Endret av Lixxon
Lenke til kommentar

Spillet har jo blitt "mainstream" samtidig som at det er såpass mange kids som spiller nå som ikke klarer og komme lengere en til top 70, og dermed klage på spillet for så og gå tilbake til h1z1. Jeg har også spilt siden release og er langt ifra lei. 

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Spillet har jo blitt "mainstream" samtidig som at det er såpass mange kids som spiller nå som ikke klarer og komme lengere en til top 70, og dermed klage på spillet for så og gå tilbake til h1z1. Jeg har også spilt siden release og er langt ifra lei. 

THIS!

Om noe, så blir man bare mer og mer hekta :)

Lenke til kommentar

Jeg spiller det daglig og er en av de artigste spillene man kan spille nå. Jeg opplever sjeldent bugs. Såklart kjørefysikken er litt funky til tider men er jo milevis bedre enn DayZ som har vært i utvikling i snart 50år :p

Spillet har 1.5 millioner aktive spillere nesten hele tiden, såklart det vil trekke til seg folk som skriver negative meldinger utav ingenting.

Jeg ELSKER spillet men har ikke gjort noe på Steam for å vote spillet opp eller noe....  folk som skriver på nett er som regel de med negative synspunkt. Vi andre er opptatt med å faktisk "spille"

Endret av Avean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

PUBG er jo i early access som nevnt over her, så det er fortsatt en del bugs og optimaliseringer som må til. Jeg opplever oftere enn ønskelig at spillet krasjer, og en sjelden gang i blant at PCen krasjer. Men med tanke på at det er early access så er det ikke game-breaking for meg, spiller det fortsatt daglig. 

Har også merket at asiatisk server blir valgt som standard for meg etter en nyere oppdatering, så jeg må endre til europeisk hver gang jeg starter spillet eller starter en ny match, noe som er en smule irriterende. 

Lenke til kommentar

I det siste har det vært en del serverproblemer. Har hatt et par dager siste uka hvor jeg rett og slett bare har fått spilt et par runder i samme tidsrom hvor jeg vanligvis har tid til flere. Utover det så er det vel det normale internettdramaet i tillegg til at spillet er early access. KJøp det, test det og refund om du ikke liker det. Jeg tror du vil like det ;)

Lenke til kommentar

Grunnen  til en del negative tilbakemeldinger den siste tiden er at de har slitt en del med serverproblemer de siste 10 dagene. Nye feil har oppstått slik at man f.eks. i løpet av en hel dag ikke har kunnet spille Squad eller duo eller at man rett og slett sliter med å komme inn på spillet.

Når man først får spilt (nå funker det fint igjen for min del), så er spillet kanskje det artigste som fins for tiden. Er ikke ferdig, det ER tross alt early access, men fy flate det gir mye glede for pengene. Anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...