Jon Fredrik Heen Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Har et problem med en BMW 3 serie 2002 modell. Den tappes for strøm hver eneste gang det regner over gjennomsnittet mye. Den er helt utladet hver gang det regner. Jeg har hatt bilen på verksted og de fant ingenting som trakk strøm, skiftet også batteri for et par måneder siden fordi jeg tenkte det var batteriet som var feilen, noen ideer hva det kan være? Endret 2. oktober 2017 av Jon Fredrik Heen Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 1. Sjekk ladespenning. 14.3 til 14.6 er optimalt. Under 13.8 V er bad. 2. Bruk et tangamperemeter og mål hvor mye batteriet tappes med. 3. Napp ut en for en sikring og sjekk når amperemeter viser 0. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Har denne batteriet i en brønn bak i bilen? Jeg vet E90 har problemer med at vann samler seg i denne og kortslutter en ledning under batteriet. Vet ikke om eldre modeller har samme problem. Lenke til kommentar
Jon Fredrik Heen Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2017 Har denne batteriet i en brønn bak i bilen? Jeg vet E90 har problemer med at vann samler seg i denne og kortslutter en ledning under batteriet. Vet ikke om eldre modeller har samme problem. Lenke til kommentar
Jon Fredrik Heen Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2017 Ja det er batteri i bagasjerommet Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Sjekk at det ikke fyller seg med vann. Og se om du ser tegn på at det har vært vann der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå