aldrimerforum Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Skaffa meg Broken Sword 3 for en del dager siden, men har ikke hatt tid til å fått prøvd det noe mye. Saken er at jeg runda Broen Sword 2 i sin tid og syntes det var et überfett spill. Eneste adventure spillet jeg har likt / spilt mye, og var meget fornøyd. Er usikker på om overgangen til 3D holder spillet like bra det forrige... Prøvde Monkey Island 4 og det var iallefall stygt etter min mening. Noen innvendinger? Endret 9. desember 2003 av TorgeirS Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har spillet gjennom både BS 1 & 2 og min favoritt av de to er uten tvil det første. Etterfølgeren var også bra, men ikke så polert og balansert som det første. 3eren er jeg nå godt i gang med og tror jeg nærmer meg slutten og jeg kan ikke si annet enn at spillet er meget bra. Overgangen til 3D er noe man ikke legger merke til i det hele tatt når man først har kommet i gang med spillet, det føles rett og slett som et godt, gammelt adventure spill. Jeg liker også storyen i spillet, da den er linket sammen med storyen i de to første spillene, men ikke så mye at nykommere ikke kan følge med. Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
ZoOoM Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Styrer en med piltastane sånn som i monkey island 4 eller er det museklikk versjon. Liker best museklikking på slike spill. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Styrer en med piltastane sånn som i monkey island 4 eller er det museklikk versjon.Liker best museklikking på slike spill. Man styrer med piletastene, men det er allikevel et annet kontroll system i dette spillet kontra Monkey Island 4, BS3 er mye letter og bedre å styre. Samtidig har BS3 innført helt nye ting i sjangeren, bla. action icons som dukker opp med jevne mellomrom som av og til fungerer som en reaksjonstest (første gang man prøver dette er for å dukke under et pistolskudd), mens de på andre tidspunk fungerer som "pick up", "look at" og "use". Man bruker ikke musen overhodet i spillet, men etter 5 minutter spilling har man glemt dette.... Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Styrer en med piltastane sånn som i monkey island 4 eller er det museklikk versjon.Liker best museklikking på slike spill. Er det ikke konsoll og i dette tilfellet xbox vi snakker om???? Da styrer man selvsagt med håndkontrollen. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Spillet er gitt ut til samtlige konsoller samt PC. Jeg har prøvd alle versjonene men spiller det på PCen min... Men spillet er i bunn og i grunn det samme! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Vi kommer med en omtale her på Gamer.no ganske snart. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har spillet gjennom både BS 1 & 2 og min favoritt av de to er uten tvil det første. Etterfølgeren var også bra, men ikke så polert og balansert som det første. 3eren er jeg nå godt i gang med og tror jeg nærmer meg slutten og jeg kan ikke si annet enn at spillet er meget bra. Overgangen til 3D er noe man ikke legger merke til i det hele tatt når man først har kommet i gang med spillet, det føles rett og slett som et godt, gammelt adventure spill. Jeg liker også storyen i spillet, da den er linket sammen med storyen i de to første spillene, men ikke så mye at nykommere ikke kan følge med.Anbefales på det varmeste! Må si meg enig i at eneren er det beste av de to første spillene. Avslutningen av nummer to var alt for brå, men som sagt; "Happiness is an Inside Job" fra tittellåta i toeren... Gleder meg som en hund til jeg får klørne i treeren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå