TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Er usikker om en slik tråd eksisterer. Gi besjed hvis det gjør, takk. Her snakker vi om og rundt generelt Destiny. Endret 18. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2017 Er det noen som vet når tid Destiny 2 The Colletion kommer? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Vil tro en eller annen gang etter siste DLC pakka har blitt gitt ut, med mindre du tenker på Collector's Edition. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2017 Vil tro en eller annen gang etter siste DLC pakka har blitt gitt ut, med mindre du tenker på Collector's Edition. Oki, jah, noe sånt. Jeg kjøpte første Destiny i en The Collection utgave. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Du må nok belage deg på å kjøpe destiny 2 + expansion pass (fås i pakke til 879 elns). Hvis ikke må du regne med å vente oppimot 3 år (hvis de følger timetable fra d1), minst 1.5. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2017 Du må nok belage deg på å kjøpe destiny 2 + expansion pass (fås i pakke til 879 elns). Hvis ikke må du regne med å vente oppimot 3 år (hvis de følger timetable fra d1), minst 1.5. Hæ!! Så hva er mest lønsomt i å vente i 3 år eller kjøpe Destiny 2 + expansion pass? Og for det andre fore trekker jeg helst ferdig spill, ikke oppstykket. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Økonomisk så klart best å vente, men imo får du vesentlig mer ut av det ved å kjøpe det nå (Gameplay wise). Du får mer aktive spillere, du kan bli kjent med folk som du spiler sammen med eller spille med IRL kompiser, som gjør spillet vesentlig bedre Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) !!!Hæ! Endret 3. oktober 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 !!!Hæ! Leser du ikke svarene du får? Du må enten vente 2-3 år til det kommer en samlerversjon, men da risikere å spille med få aktive spillere. Eller spille det nå mens det er mest aktiv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) !!!Hæ! Leser du ikke svarene du får? Du må enten vente 2-3 år til det kommer en samlerversjon, men da risikere å spille med få aktive spillere. Eller spille det nå mens det er mest aktiv. Døh, jeg gjør det. Jeg bare ikke forstår de tre ord han har brukt, det er imo, wise og IRL. Hva betyr de? :hm: Endret 3. oktober 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 !!!Hæ! Leser du ikke svarene du får? Du må enten vente 2-3 år til det kommer en samlerversjon, men da risikere å spille med få aktive spillere. Eller spille det nå mens det er mest aktiv. Døh, jeg gjør det. Jeg bare ikke forstår de tre ord han har brukt, det er imo, wise og IRL. Hva betyr de? :hm: Imo > In my opinion. wise betyr vis men i denne konteksten mener han "spillmessig". IRL betyr "In real life" - På ekte. Du kunne lett funnet ut av dette med googling. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 !!!Hæ! Leser du ikke svarene du får? Du må enten vente 2-3 år til det kommer en samlerversjon, men da risikere å spille med få aktive spillere. Eller spille det nå mens det er mest aktiv. Døh, jeg gjør det. Jeg bare ikke forstår de tre ord han har brukt, det er imo, wise og IRL. Hva betyr de? :hm: Imo > In my opinion. wise betyr vis men i denne konteksten mener han "spillmessig". IRL betyr "In real life" - På ekte. Du kunne lett funnet ut av dette med googling. Har googlet det. Ble ikke like klok av det, spessielt de to første ordene Imo, wise. Hva betyr opinion da? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Altså, ikke for å være frekk. Men hvordan kan det stå så dårlig til med engelsken din? Google translate hadde gitt deg svaret fort. In my opinion betyr 'etter min mening'. 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Det er lov å ikke være god i engelsk. Det er også lov å være ung. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Det er lov å ikke være god i engelsk. Det er også lov å være ung. Ifølge profilen er han 35. Trenger ikke være god i engelsk, men når du får forklart helt grunnleggende utrykk og enda ikke forstår, og ikke gidder å ta en "google" translate blir en lei av å fø med en teskje nærmest 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Tilbake til det tråden egentlig handler om. Jeg har spilt utrolig mye Destiny nå. Jeg ante ikke at jeg ville like det spillet så utrolig godt. Ble utrolig overasket over det. Et utrolig flott spill. Endret 6. oktober 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå