LarZen Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) En ny utgave av PSVR er på vei og har noen små og en stor oppdatering. For det første så kommer det en ny prosessor enhet som endelig lar et HDR signal gå via den. Så ikke noe mer rot med å bytte kabler for 4K HDR eiere. Den dårlige nyheten er at dem som allerede har PSVR kan ikke kjøpe denne løs. Dette pga PSVR får en ny og tynnere kabel som går ifra VR brillene til prosessor enheten. Veldig synd da det betyr en må kjøpe alt på nytt for å bli kvitt dette irriterende problemet. Alt for dårlig Sony!! Det kommer også til å være hodeplugger festet på selve PSVR så du slipper å ha et headset/plugger med kabel slengende rundt. Den nye utgaven kommer for salg den 14 Oktober i Japan. Endret 2. oktober 2017 av LarZen Lenke til kommentar
flumbo Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Jeg synes dette er utrolig lite kundevennlig. Et år etter release og de skal ha deg til å kjøpe alt på nytt. Det er ting som dette som gjør at jeg håper Sony får mer konkurranse. Dette gjør de kun fordi det er nok Fanboys som vil kjøpe den nye hardwaren. Fy .... så dårlig. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Som forventet og en av flere grunner til at jeg har ventet med PSVR kjøp. Å være early adopter av Sony produkter generelt svir seg nesten alltid. Det kommer stort sett en bedre eller mer elegant løsning litt senere og for meg personlig så er unntakene PS2 fat som jeg foretrekker fremfor slim og PSVITA førstegen med OLED skjerm. PS4 er den første Sony konsollen jeg kjøpte rett etter release, å fy faen jeg angrer bittert. Endret 2. oktober 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
flumbo Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Som forventet og en av flere grunner til at jeg har ventet med PSVR kjøp. Å være early adopter av Sony produkter generelt svir seg nesten alltid. Det kommer stort sett en bedre eller mer elegant løsning litt senere og for meg personlig så er unntakene PS2 fat som jeg foretrekker fremfor slim og PSVITA førstegen med OLED skjerm. PS4 er den første Sony konsollen jeg kjøpte rett etter release, å fy faen jeg angrer bittert. Jeg har ikke noe problem med å være early-adopter, men jeg synes du bør vente 24 måneder med å komme med oppdatert hardware. Angrer ikke et sekund på at jeg f. eks kjøpte PS4 Pro, men jeg hadde blitt pissed om de kom med en forbedret versjon året etter. Her er løsningen enkel, gi oss en løsning som gjør det mulig å oppgradere eksisterende headset. MEN det er vel ikke nødvendig å være fair mot kundene dine når du er markedslederen. Endret 2. oktober 2017 av flumbo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå