Kim Andrè Dale Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 hei jeg hadde et lite uhel her for 2mnd siden. PCen min sto i når det smalt i stikkontakten ved et tordenvær. Pcen fungerte fint i ca. 2mnd etter hendelsen, men nå begynner problemer å komme løpende. Det første jeg la merke til var at RGB led lysa på Hk lyste ikke som de skulle. usb porter og lydkort fusker. når jeg kobler til headsett Crasher visse programmer og når jeg kobler ifra lukker alle åpne programmer seg. Det jeg lurer på er om det er stor sjans for at andre ting som Gpu, ram brikkene, Cpu og vannkjøling er gåent. Har ikke noe problem med varme eller fps lagg/dropp når jeg spiller. takk for svar. Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Virker ikke sannsynlig at problemene du har er relatert til tordenværet for 2 måneder siden. Jeg ville dratt alle ledninger ut av sine kontakter, og satt de inn igjen, for å se om det hjelper. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Du kan muligens sjekke temperaturer osv i BIOS eller hardware kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Kim Andrè Dale Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2017 okei, kan prøve dette. vist det viser seg at hovedkortet gikk i tordenværet pga overspenning. Er det stor sannsynlighet for at noe annet også er gåent? glemte å nevne at led lysa på hk slutta å lyse som de skulle samme dag som tordenværet. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Virker ikke sannsynlig at problemene du har er relatert til tordenværet for 2 måneder siden. Jeg ville dratt alle ledninger ut av sine kontakter, og satt de inn igjen, for å se om det hjelper. Ikke sannsynlig? "Husk at det veldig ofte oppstår senskader på elektriske anlegg og utstyr. Spesielt utsatt for senskader er kjøleskap, fryseboks og elektronisk utstyr som TV etc." 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå