olsenjenten Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Jeg finner ingenting om hva mitt barn skal kalle min mormor og morfar. Noen som vet? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Oldemor og oldefar? 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Oldermor og oldefar Du mener vel oldemor? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Og andre veien blir det oldebarn eller mer riktig barnebarnsbarn(som er litt vanskligere å si), som var spørsmålet i trådtittel. 1 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Og andre veien blir det oldebarn eller mer riktig barnebarnsbarn(som er litt vanskligere å si), som var spørsmålet i trådtittel. Riktig, og videre så vil barna til oldebarna bli tippoldebarn. Sådan tror jeg man bare legger på en ekstra tipp pr. generasjon. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Og andre veien blir det oldebarn eller mer riktig barnebarnsbarn(som er litt vanskligere å si), som var spørsmålet i trådtittel. Riktig, og videre så vil barna til oldebarna bli tippoldebarn. Sådan tror jeg man bare legger på en ekstra tipp pr. generasjon. Du skulle ha sagt "tipper jeg" istedenfor "tror jeg", så hadde det blitt et fiffig ordspill. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 At noen som overleve til å se sine barnebarnsbarn få egene barn tror jeg er liten sjangs for, men da tror jeg det er langt enklere med tippoldebarn enn barnebarnsbarnsbarn men kan være Lenke til kommentar
Minus Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Blir det ikke barnebarnsbarnebarn? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Oldebarn. Anonymous poster hash: 860b4...34f 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå