ari-gold1 Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Har nå skaffet meg et stort mobilabonnement slik at jeg kan bruke 4g til å spille/se film etc. Problemet er at når jeg f.eks deler internettet med min playstation 4. Er hastigheten som testes på playstation mye lavere enn hastighet jeg tester direkte på mobilen uten å dele nettet. Siste måling direkte fra mobilen; 39,96 ned og 24 opp. Siste måling etter delt internett til playstation; 22,4 ned og 3 opp. Er det vanlig at hastigheten taper seg så mye? Endret 1. oktober 2017 av ari-gold1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Ja, du bruker wifi på iPhonen din, jeg vil tro den ikke er rask nok for 40/24. Endret 1. oktober 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
ari-gold1 Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2017 Ja, du bruker wifi på iPhonen din, jeg vil tro den ikke er rask nok for 40/24. Kan det å anskaffe seg et datasim og en trådløs ruter være en god løsning tror du for å kunne få høyest mulig hastighet? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Ja, det vil nok være raskere enn å bruke iPhone som mellomledd. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Ja, du bruker wifi på iPhonen din, jeg vil tro den ikke er rask nok for 40/24. iPhonen er nok raskere enn 40/24 på wifi. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Ikke når du deler. Sendestyrken er nok noe annet. Edit: skal prøve det samme hvis jeg får tid og se hva jeg får. Endret 2. oktober 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå