Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Island

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder lukkertid og rennende vann er det mange meninger. Når jeg ser dette bildet, tenker jeg at kanskje lukkertiden kan bli for kort også? Jeg synes vannet ser litt pussig ut, enten det eller så er kontrasten litt for høy?

Den lille himmelfliken oppe i venstre hjørne er litt i minste laget, så kanskje den rett og slett skulle vært kuttet bort?

Lenke til kommentar

Når det gjelder lukkertid og rennende vann er det mange meninger. Når jeg ser dette bildet, tenker jeg at kanskje lukkertiden kan bli for kort også? Jeg synes vannet ser litt pussig ut, enten det eller så er kontrasten litt for høy?

Den lille himmelfliken oppe i venstre hjørne er litt i minste laget, så kanskje den rett og slett skulle vært kuttet bort?

Bildet er tatt på fri hånd og etterbehandlinger gjort med mye kontrast. Prøvde å ta vekk himmelfliken fra bildet men i mine øyne forsvant noe av det jeg opplevde der ved fossen. Vannet der var veldig skittent.

Lenke til kommentar

Jeg kunne godt tenkt meg litt mer "høyde" over fossen, men det som ikke kom med på bildet er det vel ikke så mye å gjøre med. Siden vannet er så skittent kommer det vel fra et område med vulkansk aktivitet? Dramatisk natur - uansett.

Du har forhåpentlivis flere bilder fra Island?

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Jeg kunne godt tenkt meg litt mer "høyde" over fossen, men det som ikke kom med på bildet er det vel ikke så mye å gjøre med. Siden vannet er så skittent kommer det vel fra et område med vulkansk aktivitet? Dramatisk natur - uansett.

Du har forhåpentlivis flere bilder fra Island?

Mvh.Oddvar

Ja enig med deg i det høyden. Ja det var virkelig skittent vann. Ja har noe flere på lur.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...