tomsi42 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Soundwaves - kun et ord: Nydelig. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Fine nærbilder i hopetall, men Soundwaves skiller seg helt klart ut! Toppers! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Vakkert gyllent høst-blad - det kommer vel flere etter hvert. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Fine makroer og som de andre påpeker Soundwaves falt i smak. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2017 Takk for hyggelige kommentarer. Har vært noen veldig hektiske dager, så lite foto. Men i dag tok jeg ihvertfall noen bilder på vei til jobb. 12. okt Droplets by Yngve Thoresen, on Flickr 2 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Morsom effekt i det blå der..... Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2017 13. okt Autumn by Yngve Thoresen, on Flickr Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2017 14. okt Web by Yngve Thoresen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2017 15. okt Brook by Yngve Thoresen, on Flickr Lenke til kommentar
se# Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Morsom effekt i det blå der..... Det var noe ved det blå bildet som jeg likte uten helt å vite hvorfor eller kunne forklare så jeg slutter meg til RandiA sin kommentar. Liker også spindelvevet 14. oktober. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2017 Morsom effekt i det blå der..... Det var noe ved det blå bildet som jeg likte uten helt å vite hvorfor eller kunne forklare så jeg slutter meg til RandiA sin kommentar. Liker også spindelvevet 14. oktober. Takk for kommentarer. Det blå er dugg på bilen min. Jeg har jukset litt med fargene for å få en litt annen look da. 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2017 16. oktober Balance by Yngve Thoresen, on Flickr Tanken var egentlig å bruke litt tid hjemme med macro, blitz og utløser basert på lyd, laser eller lys, men det gikk fort i vasken når påminnelsen om foreldremøte spratt opp i kalenderen. Jaja, det kommer flere dager. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Jeg plukker ut mine høydepunkter her så langt: 3. Fjær med vanndråper et et godt utgangspunkt å jobbe med. Her liker jeg veldig godt diagonalen du ha lagt inn, slik at de andre linjene blir nesten horisontale og vertikale. Liker også etterbehandlingen. 4. High-key med siv som speiler seg, med eksponeringen/etterbehandlingen er det nesten vanskelig å se hvor vannlinjen er (spesielt siden du har satt det på hodet). Effektfullt og stilig. Tåler sikkert å henges opp. 14. Spindelvev med vanndråper kan være hyperstilig (jeg har også prøvd meg på dette tildligere). Her har du lagt inn forskjellige farger i bakgrunnen for å sprite opp det hele. Du kunne sikkert forsøkt å gå nærmere for å få større "vannkuler", men det ser bra ut slik det er også. 16. Heisekraner blir sjelden feil i min bok, her har du fått med litt action også. At det er grålysning gjør det bare enda bedre. 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 17. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2017 Takk for gode tilbakemeldinger, k.n.b! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Spindelvevet ble stilig. Lenke til kommentar
sagat3 Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 De speilingene den 4. liker jeg veldig godt. Dette er sånn på veggen kandidat etter min mening. Trenger ikke mer enn ett bilde vettu om man får et blinkskudd . Liker også den 8. godt. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 18. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2017 17. oktober Over The Bridge by Yngve Thoresen, on Flickr Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 18. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2017 18. oktober. Tiden hvor man helst skulle hatt tid til å ta bilder fremfor å smøre matpakker til ungene og skynde seg på jobb er her. Morning Ducks by Yngve Thoresen, on Flickr Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 16.oktober - Disse høye kranene er helt uvirkelige synes jeg - stod akkurat og så på en slik en i dag, på en byggeplass jeg følger med på. Utrolig hvor høy den var - og det må være nifst for mannen som sitter høyt der oppe. Fostod ikke helt hvordan han hadde kommet opp heller - det er trappetrinn til å begynne med, men så ikke noen videre oppover.Fin stemning i 18.oktober - vakker lys-virkning. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2017 16.oktober - Disse høye kranene er helt uvirkelige synes jeg - stod akkurat og så på en slik en i dag, på en byggeplass jeg følger med på. Utrolig hvor høy den var - og det må være nifst for mannen som sitter høyt der oppe. Fostod ikke helt hvordan han hadde kommet opp heller - det er trappetrinn til å begynne med, men så ikke noen videre oppover. Fin stemning i 18.oktober - vakker lys-virkning. Det er vel stort sett, om ikke alltid, trapper på innsiden av tårnet. De må rett og slett ta stigen hele veien. En av de arbeidsplassen man skal tenke seg godt om før man blir med ut på byen før en arbeidsdag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå