2big4u Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hei.. Har planer om å kjøpe meg trådløst nett, men vet ikke hva jeg bør velge. Kan alle trådløse rutere kobles opp på internett eller må det være kombinert accesspunkt? Tittet på en link jeg fant på forumet om en ruter fra: Netgear Wireless-kit #7 WGT624GE 108Mbps, http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=NGWLKIT7. Men finner ikke noe sted at denne kan kobles opp på internett. Har ikke vært noe borti trådløstnett, så det hadde vært suverent med litt ekspert hjelp..kom gjerne med meninger og forslag! Har tittet mest på D-link sin DI-624+ og Asus SpaceLink Wireless Router 54 Mbps WL-500G. Den siste er kanskje den jeg finner mest interresang, men som sagt så har jeg ikke noe peiling på det. Takker for alle svar som kommer Lenke til kommentar
Jolle99 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) de fleste inet leverandører sender deg router/modem, så du trenger kanskje bare et AP? hvilken isp har du? er dette for hjemmebruk eller kontor? gi litt mer info da Endret 10. desember 2003 av Jolle99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå