AnonymDiskusjon Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Hallo, Har noen problemer jeg har slitt med i omtrent et år nå. Det hele startet etter at jeg ble sammen med ei jente. Vi hadde jevnlig sex. En stund var vi borte fra hverandre i omtrent to uker, da vi møttes hadde vi sex igjen, dagen etter startet det. Jeg begynte å få hvit/gjennomsiktig utflod fra penis, testiklene mine var store/hovne, måtte på do ofte og det svidde når jeg tisset. Testet meg hos fastlegen min og på en privat klinikk hos urolog for klamydia, gonoré, mycoplasma og noen andre STDs, generell urinanalyse og tok tre blodprøveri alt, de fant ingenting. Tok også en ultralyd av blæren, den var helt fin. Jenta jeg var med testet seg også, alt negativt. 2-3 måneder senere gikk alle symptomene over, men jeg fikk noen andre. Føler meg forstoppet, klarer ikke gå på do som før og føler jeg ikke klarer å tømme meg helt. Om morgenen er jeg tissetrengt, føler at blæren er full, men klarer ikke tømme alt og bruker ganske lang tid på å "gjøre meg ferdig". Slik er det omtrent hele dagen. Noen ganger føler jeg også en smerte i nedre del av magen når de siste dråpene kommer. Har innimellom også en stikkende smerte under brystkassa/over leveren og på toppen av penis etter tissing/ejakulering. Har vært hos fastlegen min i alt fire-fem ganger. Blodprøver og urinanalyse viser ingenting... Får i meg nok vann og spiser det samme jeg har spist før disse problemene oppsto. Eneste som har endret seg er aktivitetsnivået mitt. Gikk fra å trene fem ganger i uka på treningssenteret til null. Noen som har peiling hva dette mysteriet kan været? Veldig frustrerende... Anonymous poster hash: b8b8a...d09 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Har legen sjekket prostataen din? Mulig den er forstørret. Endret 1. oktober 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Det finnes flere tester du kan utføre, noe det ser ut som du ikke har. Du burde absolutt ha fått henvisning til Urolog, hvor de kan jobbe med problemet videre. Det er mange årsaker til dette, og undersøkelser må gjøres for å kunne stadfeste hva dette er for noe, dette er utenom fastlegens kompetanse. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2017 Jeg har hatt sjekk hos urolog. Tok også tre "swab"-tester, hver i 30 sekunder dypt i urinrøret, noe som gjorde sykt vondt hele 3-4 dager senere. Føltes som jeg tisset piggtråd. Men hvis prostataen er forstørret pga. infeksjon, burde ikke testene komme positive tilbake, da? Hvilke andre tester kan jeg utføre? Anonymous poster hash: b8b8a...d09 Anonymous poster hash: b8b8a...d09 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Jeg har hørt at enkelte ting er svært vanskelig å påvise. Du bør få en kur med sterke medisiner som tar knekken på det meste. Dette er en fullt forsvarlig måte å finne ut saker å ting på fremfor å utsette seg testing og synsing fra en urolog og gudene vet hvilke leger som elsker å fikle med deg. Enkelte av disse medisinene gis som forebyggende mot feks. malaria. De selges også reseptfritt over disk i enkelte land. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2017 Er det trygt å ta antibiotika uten å være sikker på hva slags infeksjon det er snakk om? Har sett litt på Flagyl. Brukes visst mot mange type infeksjoner... Anonymous poster hash: b8b8a...d09 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Azitromax, Doksysyklin Det er vanligvis helt trygt å spise. Grunnen til at man anbefaler å spise mindre antibiotika er fordi bakteriene blir resistente og ikke du. Derfor virker ikke pencilien så godt lenger på alle typer sykdommer siden bakteriene/parasittene har utviklet seg. Selges ofte over disk i utlandet. Man kan også få disse på resept via nettlege. Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Er det trygt å ta antibiotika uten å være sikker på hva slags infeksjon det er snakk om? Har sett litt på Flagyl. Brukes visst mot mange type infeksjoner... Anonymous poster hash: b8b8a...d09 Er ikke alle typer antibiotika som trenger inn i prostatakjertelen hvis det er der problemet ditt sitter. En GOD prat med fastlegen din og en prostataundersøkelse med tanke på det du beskriver er ikke dumt å gjøre. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Har slitt litt med UVI opp gjennom årene, dette høres veldig ut som en UVI som har blitt enda verre og har klatret oppover i systemet (siden du sier du har vondt). Det å måtte tisse hyppig mens det svir er klare indikatorer på urinveisinfeksjon. Det er ganske sjeldent menn får det da, men det er vanlig at dette kan oppstå etter sex. Beklager hvis dette er for intimt, men hadde dere analsex? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2017 Hva kan jeg gjøre da siden legene ikke finner noe, kan jeg bare ta antibiotika og se om det hjelper? Har mistet troa til fastlegen. Drar dit, tar urinprøve og venter noen dager på å få svar at alt er ok mens jeg vet selv at jeg sliter med noe... Det som er rart er at jenta også har testet seg flere ganger uten at de fant noe. Må ikke tisse hyppig og det svir heller ikke lenger. Vi har ikke hatt analsex. Anonymous poster hash: b8b8a...d09 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2017 Glemte å nevne at noen måneder etter at dette startet, har jeg slitt med mye øyerusk. Våkner opp med ganske mye, har det bestandig i øynene og må vaske/fjerne det opptil 5 ganger om dagen når det kommer ut/synes. Vet ikke om dette har noe sammenheng. Anonymous poster hash: b8b8a...d09 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2017 Fikk Flagyl til hunden av veterinær en gang, men lot være å bruke det. Så pakken ligger her i hyllen hos meg. Pakningsvedlegget kunne sikkert ha vært funnet på internettet også. I pakningsvedlegget står følgende: 1. Hva flagyl er, og hva det brukes mot Vær oppmerksom på at legen kan ha foreskrevet legemiddelet til annen bruk og/eller med en annen dosering enn angitt i pakningsvedlegget. Følg alltid legens forskrivning som er angitt på apoteketiketten. Flagyl virker mot en rekke infeksjoner forårsaket av visse typer bakterier og andre mikroorganismer (protozoer) og brukes til behandling av flere typer infeksjoner i bl. a. underlivet, mage/tarmkanalen og tannkjøttet, samt til forebyggelse av infeksjoner i forbindelse med kirurgi i tarmkanalen. 2. Hva må du ta hensyn til før du bruker Flagyl Bruk ikke flagyl: - dersom du har en nervesykdom, fordi symptomene kan forverres. - over lengre tid og ved høye doser. Blodet bør kontrolleres regelmessig. Unødig bruk av preparatet bør unngås. - Ved behandling mot bakterien Heliobacter pylori skal forekomsten av bakterien påvises før behandlingen igangsettes. - Flagyl kan gjøre urinen mørkere. Dette er ikke farlig og kommer fra visse nedbrytningsprodukter som utskilles i urinen. Bruk av andre legemidler sammen med Flagyl: Står en om en del interaksjoner og andre ting en bør være oppmerksom på. Anonymous poster hash: a1ecb...77b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå