Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare dele min erfaring med et antivirusprogram fra Panda Software. Jeg har hatt bredbånd i halvannet år, lar alltis maskina stå på og beskytter meg kun med brannmur i ADSL modemet og Panda Titanium antivirus.

Jeg har ALDR (bank i bordet :roll: ) hatt virus på maskina etter at jeg installerte panda titanium.

Den koster noen kroner, men antivirus må man jo ha og denne fungerer kjempebra sammen med Xin XP.

Her kan man laste ned shareware versjonen som kan prøves gratis i en måned (tror jeg det er)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også Panda Platinium kjempefornøyd.Det hender att jeg ikke får åpnet vedlegg i mailen min,står OE ved siden av vedlegget.det er den eneste - med panda,mulig det er noe instillinger.Hadde Norton en stund,den fant virus,men det var av og til att den ikke klarte å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg vil bare dele min erfaring med et antivirusprogram fra Panda Software. Jeg har hatt bredbånd i halvannet år, lar alltis maskina stå på og beskytter meg kun med brannmur i ADSL modemet og Panda Titanium antivirus.

Jeg har ALDR (bank i bordet :roll: ) hatt virus på maskina etter at jeg installerte panda titanium.

Den koster noen kroner, men antivirus må man jo ha og denne fungerer kjempebra sammen med Xin XP.

Her kan man laste ned shareware versjonen som kan prøves gratis i en måned (tror jeg det er)

Lykke til!

Ikke at jeg tviler på din erfaring med programmet eller noe, sikkert et godt program.. men bare en liten "pekepinn".. Du sier du ikke har fått virus siden du begynnte og bruke programmet.. Dette har jo ikke noe med hverandre å gjøre.. Virus scan bare oppdager virus og har mulighet til å slette det, det er like stor sjangse for å få virus!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...