Trulss Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Strupet Ice til 64kbps fungerer utmerket i kombinasjon med Opera Mini på høy datasparing. Er det veldig stor forskjell mellom Opera mini og Chrome på dette området? (datasparing) Vet du om Opera har innebygd VPN-funksjon på Mini? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Strupet Ice til 64kbps fungerer utmerket i kombinasjon med Opera Mini på høy datasparing. Er det veldig stor forskjell mellom Opera mini og Chrome på dette området? (datasparing) Vet du om Opera har innebygd VPN-funksjon på Mini? Vet ikke hvor bra chrome er på datasparing da ingen av tilleggene for datasparing jeg lastet ned til chrome fungerte.Vet heller ikke om opera mini har VPN. Hadde vært fint. Forresten jeg bruker bare 4chan, diskusjon.no og andre tekstbaserte nettsteder men fungerer også med VG og Dagbladet men veldig tregt. Endret 31. oktober 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Strupet Ice til 64kbps fungerer utmerket i kombinasjon med Opera Mini på høy datasparing.Er det veldig stor forskjell mellom Opera mini og Chrome på dette området? (datasparing) Vet du om Opera har innebygd VPN-funksjon på Mini? Vet ikke hvor bra chrome er på datasparing da ingen av tilleggene for datasparing jeg lastet ned til chrome fungerte.Vet heller ikke om opera mini har VPN. Hadde vært fint. Forresten jeg bruker bare 4chan, diskusjon.no og andre tekstbaserte nettsteder men fungerer også med VG og Dagbladet men veldig tregt. Datasparing ligger integrert i Chrome for android. Bare å slå på under innstillinger. Min viser en datasparing på rundt 30% Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Jeg har komplettmobil og opplever at streaming på nettradio funker knall, med min radio: norge appen til android i bilen. Betalt app og gratis. Jeg har betalt 40kr for appen, så keg får utnyttet fjernkontrollene på rattet til å bytte kanaler via bluetooth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå