Espen -75 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg ble plutselig nødt til å bytte hovedkort i maskina mi, så nå vil ikke Xp'n på harddisken ha noe med kortet å gjøre.. MEN det største problemet er at når jeg prøver å kjøre en rescue install på HD så "passer" ikke administratorpassordet lenger!! Finnes det noen mulighet for å komme utenom, ELLER fiske frem passordet? Trenger veeldig hjelp på dette Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Sjekk ut denne siden. Last ned: NTFS Boot Disk Description: This boot disk will allow you to access NTFS drives from a commandline. It has a built in password recovery/reset utility incase you've forgotten your Administrator password. Jeg har ikke testet den selv, men det står garantert instruksjoner i readme filen Endret 9. desember 2003 av TCi Lenke til kommentar
Espen -75 Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Takk for tipset men ved nøye gjennomlesing av istruksjonenen fant jeg derimot denne advarselen: NOTE: If you are following these directions to work on a machine which is running Windows XP, STOP RIGHT HERE. The machine IS NOT A DOMAIN CONTROLLER. Go back and re-read the note immediately above this one. .. så som du skjønner fant jeg det tryggest å la være.. *sukk* Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Får du det passordspørsmålet på Repair install? Trodde ikke det var tilfelle. Jeg så dette problemet da jeg tok R for å komme inn i Recovery Console, men det er jo ikke dit du skal, du skal til Repair install. Man kommer forresten forbi problemet på Recovery hvis man booter en Win2000 CD istedet for XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå