Gå til innhold

Ati RADEON LE 32mb DRR OC

Anbefalte innlegg

hadde lite å finne på her en dag,så jeg tok ut skjermkortet mitt og mekka litt på det!etter et par timer med saging og liming hadde jeg fått kjøling på ram'en og fått satt på ei vifte oppå ribba som fulgte med orginalt!så var d bare å klokke =)

fikk kortet opp i 200/200 =D

lurer på om noen har greid å klokke høyere ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo...kjører 148 orginalt ja! kortet kosta meg ikke mer enn 800 spenn heller!=) og jeg utklasserer jo Radeon 64mb DDR..

Men nå har det seg slik at Radeon ikke produserer spesiellt mye varme heller! kjørte 183/183 med standard kjølinga,som bare var en bitteliten kjøleribbe på core'n.

Lenke til kommentar

hmm...godt spørsmål...er ikke 100% sikker,men tror ikke det! Radeon LE er sågodt som et Radeon 64 DDR,eneste forskjellen er at det har 32mb DDR og kjører originalt 148/148 istede for 183/183.Videre påsto ATI at LE ikke støtte HyperZ,men en kjapp tur innom registeret endret dette =) .Mens VE derimot er mer en MX versjon av Radeon,så jeg vil tro at det ikke går like bra!=P foresten...hvorfor kjøpte du VE i det hele tatt ? LE og VE har jo så godt som samme pris..du kan jo sjekke på Anandtech og Tomshardware..

de har noen artikler om LE/VE

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-02 04:40, CyberKab skrev:

foresten...hvorfor kjøpte du VE i det hele tatt ? LE og VE har jo så godt som samme pris..

Angrer på det kjøpet ja... Saken var den at jeg ville teste ut dual skjerm, og han på komplett sa at den funksjonen var MYE bedre på Radeon VE enn GF2's twin view. Han sa at siden det var 32MB DDR RAM på VE og 32MB SD RAM på GF2 så ga det like kjapp 3D rendring... Fant jo ut at dette ikke stemte. 8mnd siden kjøpet tok sted, så ingenting å gjøre med det :sad:

[ Denne Melding var redigert av: Akke på 2002-03-02 14:33 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...