Fotoskrulla Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Elv Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Noen liker kremfløte, men jeg er mer begeistret for vann. Jeg ville brukt et lavere FNumber med eventuelt høyere ISO for å få kortere lukkertid og litt mer naturlig vann. Ellers et godt komponert landskapsbilde med god bruk av skygge og lys. Ha en fin søndag! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Virkelig smukt billede fint med sløret vand det kan jeg godt lide..elsker vand der løber hen over sten...Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
h-a Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Har ikke noe imot lang lukkertid her. Ville kanskje hatt med mer av elva og mindre bakgrunn 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Eller man kunne beskære toppen væk . Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Et greit elv bilde Mvh Leif 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Ett fint bilde. Jeg liker denne sløringen i vannet. Synes bildet kom mere til sin rett med helt sort bakgrunn. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Er enig med Gunnar. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2017 Noen liker kremfløte, men jeg er mer begeistret for vann. Jeg ville brukt et lavere FNumber med eventuelt høyere ISO for å få kortere lukkertid og litt mer naturlig vann. Ellers et godt komponert landskapsbilde med god bruk av skygge og lys. Ha en fin søndag! Mvh Gunnar Det er alltid litt meninger om dette med rennende vann. Men jeg vil ikke påstå at dette ligner kremfløte? Men takk for din ærlige tilbakemelding, setter pris på det. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2017 Virkelig smukt billede fint med sløret vand det kan jeg godt lide..elsker vand der løber hen over sten...Hilsen Suss God morgen Suss! Ja, det er fint med rennende vann, men kan være litt vanskelig dette med å få riktig "liv" i vannet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2017 Har ikke noe imot lang lukkertid her. Ville kanskje hatt med mer av elva og mindre bakgrunn Jeg står på ei bru og har kamera liggende på kanten,så jeg hadde ikke så mye mer å gå på her. Jeg kunne gått lengre ned og fått med brua også,men det hadde jeg ikke krefter til etter turen på Skåla. Takk for tilbakemelding og ha en fin dag! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2017 Et greit elv bilde Mvh Leif Et greit elv bilde Mvh Leif Takk for det Leif! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2017 Ett fint bilde. Jeg liker denne sløringen i vannet. Synes bildet kom mere til sin rett med helt sort bakgrunn. Mvh. Rolf Takk for tilbakemelding Rolf. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2017 Er enig med Gunnar. Takk for tilbakemelding Fredrik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg