""" Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Merkelig følelse å glede seg til Liverpool kamp bare for å se hvor shit Chamberlain er. Hah! Jeg må innrømme at jeg synes det er litt festlig at Ox kostet mer enn Merino, Shelvey, Hayden og Ritchie til sammen. Basert på det vi har sett til nå burde Merino alene burde kostet mer enn Ox. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Nå missa jeg det siste kvarteret, men av det jeg så fram til da var det ikke særlig mange på Liverpool som faktisk burde få fornya sjanse. HELE den offensive linja er så jævlig ute av det, og det samme med forsvaret og forsåvidt midtbanen. Og selv om de flakser til seg et mål, er dette noe som har skjedd nå hver jævla kamp denne sesongen omtrent, så det er noe alvorlig galt med mentaliteten her. Det som egentlig overrasker meg mest er at Mane og Salah er så hinsides tannløse, null farlige lenger. Sturridge ser jo ikke ut som han har spilt fotball før. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Henderson ligger ballen hovedsakelig bakover å bremser alt av muligheter, #notmycaptain Syns han var bra i første, men så dalte det, gitt. Endret 1. oktober 2017 av oOF Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Henderson ligger ballen hovedsakelig bakover å bremser alt av muligheter, #notmycaptainSyns han var bra i første, men så dalte det, gitt.God når vi leder,men stopper der. Desverre Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Liverpool 17/18- 12 points Chelsea 16/17- 13 points Leicester 15/16- 12 points Man City 13/14- 13 points Man United 10/11- 13 points Man United 08/09- 14 points Man United 07/08- 14 points Ser relativt lovende ut gutter! :/ Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 De andre hadde det etter færre kamper da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå