AnonymDiskusjon Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Er det mulig å spørre bekjente om det feks er en eller annen fest en kan bli med på? Er det vanlig? Anonymous poster hash: 12b72...159 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Det gjør jeg ofte og har aldri hatt noen negative erfaringer med det. Kjør på 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 Ok, da går det an. Men jeg er beryktet og mislikt, så får se om jeg klarer det. Men takk for info. Anonymous poster hash: 12b72...159 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 (endret) Hvis du er beryktet og mislikt og har lyst til å forandre deg og hva folk synes så vil jeg si at du mer eller mindre er nødt til å spørre. Ingen vil ha en slem fyr på festen, men det er vanskeligere å si nei når noen spør (tenker jeg) så for hvert ja du får så kan du forbedre hva folk synes om deg. Problemet da er hvis du får lov å bli med hvis du spør og er en ræv så vil folk gange mislikingen med typ 10. Hvis du "inviterer deg selv" og har dårlig rykte så er det ekstremt viktig å være ålreit. Edit; Mer eller mindre basert på egen erfaring. Grunnen til at folk mislikte meg er fordi jeg ofte var en passe stor og ekkel dust i fylla. Noe mindre drikking og at jeg dro når jeg merket at "alkoholmørket" kom over meg funket bra Det var dog en del folk som likte kaoset mitt siden jeg ikke akkurat fikk festen til å bli sløv. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men hvis jeg tenker tilbake så har alder litt å si. Når jeg var typ 16-20 så var folk strengere eller hva man skal si, men når jeg ble eldre og omtrent alle andre roet seg så var det tydeligvis ønskelig med en feststarter. Endret 30. september 2017 av Soseks 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 Ja vil forandre meg ja. Enig i det du sier, men jeg regner med at de som er der avviser meg, og da er det null sjanse å forandre på inntrykket og forandre meg. Så jeg vet egnetlig ikke hva jeg skal gjøre, men dette vil uansett ikke fungere så da er det bare å droppe. Ja, takk for svar. Anonymous poster hash: 12b72...159 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Det er der du tar feil. Hvis du ikke vet hva du skal gjøre så gjør du ingenting. Når folk setter dust opp mot ingenting så vil de se mindre på dust og mer på ingenting. Avvisning pga. dust er faktisk enklere å få vekk enn mange tror som igjen gjør at mange fortsetter som dust fordi det er "det de vet hvordan de gjør". Hvis du får bli med og er avslappet og grei og drar med en gang du føler at "dusten kommer frem" så vil folk fortsatt forbedre inntrykket av deg. Det skal ikke mer til enn at de ser at du bare sitter der. Jeg er av typen som forsvinner og etter at jeg ble det så har jeg merket at jeg kanskje er litt bedre likt. Å være med og dra tidlig er positivt 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 Det er ikke noe jeg gjør eller sier, det er hvordan jeg fremstår. Ingen føler sympati. Tidligere var jeg en stor dritt, men det har roet seg med ensomhet og medisinering. Men når jeg blir mislikt bare når jeg er vanlig så er det ikke stort jeg kan gjøre. Det nytter ikke å "skjerpe seg", for det handler om utstråling og det kan man ikke fake. Så selv om jeg oppfører meg plettfritt blir jeg mislikt, de syns nok jeg bare later som. Anonymous poster hash: 12b72...159 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 Med utstråling mener jeg kroppsspråk. Hvis man feks er narsissist så blir man mislikt. Jeg fikk ikke den diagnosen, men jeg er nok det ja. Anonymous poster hash: 12b72...159 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 Er det mulig å spørre bekjente om det feks er en eller annen fest en kan bli med på? Er det vanlig? Anonymous poster hash: 12b72...159 Så klart det er mulig, og det er vel ikke uvanlig heller. Kjør på! Anonymous poster hash: 475e7...f2b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå