Mir Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Er det trygt å bestille deksel fra ebay til min Iphone 7? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Ja selvfølgelig. Har sikkert handlet tusen ganger fra ebay. Hold deg under 350kr så slipper du tollgebyr. 1 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Yes, no problemo. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Billig og greie, tar gjerne litt lang tid, men frakt er ofte gratis. Studerer bilder nøye, så du ser hva du får, og ikke ha alt for høy forventning til deksler som er billig. Har kjøpt mye fra ebay :-) Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Alle mobildeksler blir slitt etter hvert, uansett om du kjøper dem på Ebay eller på Elkjøp. De er sansynligvis produsert i samme område, kanskje på nabofabrikken. Kjøpte iPhone 7-dekselet mitt på NetOnNet til 350 kr i fjor, og er slitt som bare det.... Lenke til kommentar
kimare Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Kjøper det meste av slike ting på AliExpress. Pleier å være billigere enn eBay. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Vet ikke hva du mener med deksel, men jeg kjøpte beskyttelse til telefonen for to dollar, med free shipping. Bare å kjøpe når det er så billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå