Styrmann Smisk Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Noen som bruker å dra på byen alene? Bor på en ny plass der jeg bare kjenner et fåtall mennesker, men kunne tenkt meg å dratt ut. Men er redd for at jeg blir å gå rundt i en times tid før jeg bare setter meg på en buss på vei hjem igjen Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 fuck it. kjører hjem å drikker meg kanakkas med folk jeg kjenner Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Jeg gjør det omtrent hver dag når jeg skal hjemover, hva har du å frykte? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 Haha. Jeg har ikke angst. Ville bare drikke meg sveiseblind Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Fungerer helt suverent det ^^ Bare å gå fra sted til sted og se om man finner noen like sjeler. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Har god erfaring med dette, men, det er definitivt ikke for alle. Det at du i det hele tatt vurderer det er dog et tegn på at du sannsynligvis er en av de som kan gjøre dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Solofylla er flott, kjør på. Anbefaler brune pub'er, der det faktisk går an å prate med folk... I motsetning til kjøttkvern-diskotekene med fandens høy lyd, usj Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Jeg drikker riktignok ikke, men går ut alene sånn ca hver helg. Funker helt greit for min del iallfall. Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Bare å "gønne på" det, en brun pub som er godt innrøkt og har sjel er beste sted for en ensom sjel på byen. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Noen som bruker å dra på byen alene? Bor på en ny plass der jeg bare kjenner et fåtall mennesker, men kunne tenkt meg å dratt ut. Men er redd for at jeg blir å gå rundt i en times tid før jeg bare setter meg på en buss på vei hjem igjen Det virker kanskje litt desperat, med mindre du kan noen triks som får deg til å virke ikke desperat? Anonymous poster hash: 451a3...207 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 En jeg kjenner gjorde dette til en spesialitet. Han gikk ut på byen ca 15 minutter før utestedene stengte. Da er det visst vanlig at venninnegjengene splittes fordi noen har fått seg ONS og andre ikke har det. Så da er det mange damer som er lei seg, og disse spesialiserte han seg på å hooke tak i. Kledde på seg og gikk ut og kom hjem med ONS 30 minutter senere (vi bodde så å si midt i sentrum). Imponerende, rett og slett! Anonymous poster hash: 451a3...207 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Beste byturene jeg har hatt var når jeg enten dro ut alene eller mista de jeg var med. Sånn man blir kjent med nye folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå