Pande Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Mia Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Herlige portretter av Mia - v2 er favoritten. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2017 Herlige portretter av Mia - v2 er favoritten. Mvh Gunnar Takker, Gunnar:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Jeg velger meg V3. Alle er fine,men jeg føler litt for å softe huden hennes en smule. Men dette er ting jeg ikke kan, så hvordan man gjør det vet jeg jaggu ikke. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2017 Jeg velger meg V3. Alle er fine,men jeg føler litt for å softe huden hennes en smule. Men dette er ting jeg ikke kan, så hvordan man gjør det vet jeg jaggu ikke. Takker, Skrulla:-) Ikke noe softing her i gården...går for ekte vare. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Jeg velger meg V3. Alle er fine,men jeg føler litt for å softe huden hennes en smule. Men dette er ting jeg ikke kan, så hvordan man gjør det vet jeg jaggu ikke. Takker, Skrulla:-) Ikke noe softing her i gården...går for ekte vare. Jeg vet jo i grunnen det Lenke til kommentar
Pande Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2017 Jeg velger meg V3. Alle er fine,men jeg føler litt for å softe huden hennes en smule. Men dette er ting jeg ikke kan, så hvordan man gjør det vet jeg jaggu ikke. Takker, Skrulla:-) Ikke noe softing her i gården...går for ekte vare.Jeg vet jo i grunnen det :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg