Gå til innhold

Ny ati driver neste uke

Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter nå med GF2 MX400 PCI jeg da. :(

Men tenker jeg "låner" et Hercules 9800PRO fra Elkjøp imorra, for å ha midlertidig. :green:

Så da får jeg slenge inn Cat 3.10, håper de fungerer problemfritt med det meste av spill, de siste driverne til ATi har jo ikke vært noe særlig.

Lenke til kommentar

Men tenker jeg "låner" et Hercules 9800PRO fra Elkjøp imorra, for å ha midlertidig. :green:

Så da får jeg slenge inn Cat 3.10, håper de fungerer problemfritt med det meste av spill, de siste driverne til ATi har jo ikke vært noe særlig.

Det er det mest tullete jeg har hørt..snakk om å snyte en butikk for noe sånnt. :mad:

Lenke til kommentar
Det er det mest tullete jeg har hørt..snakk om å snyte en butikk for noe sånnt. :mad:

Vel, det er kanskje annerledes med deg, men jeg har overhodet ikke dårlig samvittighet for å utnytte garantien til Elkjøp. Tenk så mye penger de drar inn på det. Hvem vet, kanskje jeg tom. kjøper det. Er det så galt å prøvekjøre en bil selv om du ikke har tenkt å kjøpe den?

Lenke til kommentar
Det er det mest tullete jeg har hørt..snakk om å snyte en butikk for noe sånnt.  :mad:

Vel, det er kanskje annerledes med deg, men jeg har overhodet ikke dårlig samvittighet for å utnytte garantien til Elkjøp. Tenk så mye penger de drar inn på det. Hvem vet, kanskje jeg tom. kjøper det. Er det så galt å prøvekjøre en bil selv om du ikke har tenkt å kjøpe den?

Blir jo ikke det samme det da.Når du skal prøve en bil som du kanskje skal kjøpe så tar du ikke med deg den hjem i flere døgn og så kommer tilbake til butikken å sier,"Nei,denne skal jeg ikke ha"? :lol::tease:

Endret av -Pondus-
Lenke til kommentar

gjett om den ikke skal lastes ned..

tror jeg holder med til det som funger best og mest ytelse(cat 3.6-3.7)

tror ikke man trenger og opptatere drivere hele tiden hvis man ikke

har noe pro i spill eller annet.

kan jo ikke akkurat si man får mere ytelse med de siste driverene...

Lenke til kommentar
gjett om den ikke skal lastes ned..

tror jeg holder med til det som funger best og mest ytelse(cat 3.6-3.7)

tror ikke man trenger og opptatere drivere hele tiden hvis man ikke

har noe pro i spill eller annet.

kan jo ikke akkurat si man får mere ytelse med de siste driverene...

Cat 3.9 har fungert fint for meg så langt, men jeg har hatt problemer med NFSU :cry:

Lenke til kommentar

Omega er en blanding av tidligere Cat drivere (tatt det beste fra det beste for å få ting til å fungere). Så med andre ord, de er mer stabile til flere spill enn det Cat driverne er, men Cat driverne gir deg bedre ytelse.

Konklusjon? Dersom du ikke har problemer med noen spill så hold deg til Cat drivere.

Personlig er jeg kjempefornøyd med Cat 3.9, ikke noe problem "what so ever".

des,OUT!

Lenke til kommentar
Det er det mest tullete jeg har hørt..snakk om å snyte en butikk for noe sånnt.  :mad:

pssst: se her :thumbs:

Lenke til kommentar

Hvo lang er angrefristen på Elkjøp da??

Lenke til kommentar
2 uker.

Og imo er dette like ille som å prøve å kjøpe kort til feilpriset pris. Seriøst, du ødelegger for andre for egen vinning. Det kalles å stjele det.

Som sagt, skal ikke se bort fra at jeg kjøper kortet hvis jeg får prutet litt. Mao er jeg "ren".

Og det er 30 dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...