Selvaag Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg en WDC harddisk med 160gb å fikk bare 131 gb. Hva har sjedd? Er litt surt å miste ca 30 gb! Trenger sårt hjelp!.. Mvh. Audun Selvåg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ser du den tråden helt øverst under "lagringsmedier"? Den som ligger i kategorien "important topics"? Den som heter "Manglende harddiskplass: Typiske spørsmål om harddiskplass [win]"? Prøv der. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 surt men sannt.. jeg kjøpte en 300GB tank hvor mye jeg mistet:D Lenke til kommentar
maximus.maxmillian Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Sant at du vil miste noen mb, men ikke 30. Går en grens epå noen eldre HK på 132 Gb, kansje det kan være det. Kjøp deg en IDE kontroller;) Lenke til kommentar
maximus Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Hermegås Endret 12. desember 2003 av maximus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå