Asculf Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Hei, Jeg har en AOC skjerm med 2560x1440 oppløsning som jeg ønsker å koble til en Lenovo mini dock series 3 https://support.lenovo.com/no/en/solutions/migr-72871. Mini dockingen har en display port som støtter 2560x1600 og jeg har nå koblet denne til skjermens HDMI med HDMI kabel. Opplever at tekst og noen bilder er litt "knudrete" i kantene og tror derfor noe er feil selv om innstillinger på skjermen viser at den kjører med 2560x1440, så det virker likevel som oppløsningen er riktig. Jeg lurer på om jeg må bruke noen slags overgangskabel mellom dockingstasjonen og skjermen for om mulig å få bedre bilde og riktig tilkobling. Takker hvis noen har et godt råd :-) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Har du skrudd på overscan? Sjekk innstillingene for skjermen i driverne dine. Lenke til kommentar
Asculf Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 Har du skrudd på overscan? Sjekk innstillingene for skjermen i driverne dine. Hei og takk for svar, Jeg har sjekket instillinger>enhetsbehandling>skjermer>AOC2775 og instillinger for driver. Men det er ingen instilling der for overscan. Når jeg kjører programmet Intel HD-grafikkontrollpanel er det heller ikke der noen mulighet for overscan. ("Skjerm støtter noen av de avanserte intillingene" står det hvis jeg velger "avansert" der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå