AnonymDiskusjon Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Heisann. Våknet opp idag og tok inn magen, da jeg kjente en steinhard kul/bein ved Xiphoid process delen. Se bilde under, der hvor det er rødt. Har dere det også? Er litt bekymret. https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3c/Xiphoid_process_frontal.png Anonymous poster hash: 61fdf...6d7 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Det er helt vanlig. Hos noen er det mer synlig, enn hos andre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 Det er helt vanlig. Hos noen er det mer synlig, enn hos andre. Kjenner du en slik en kul hod deg og? Eller føles det mer bein ut? Anonymous poster hash: 61fdf...6d7 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Det er helt vanlig. Hos noen er det mer synlig, enn hos andre. Kjenner du en slik en kul hod deg og? Eller føles det mer bein ut? Ja, jeg gjør det når jeg drar inn magen. Trykker du på den, flekser den litt, noe som gjør at den føles ut som en kul. Det kan føles litt ubehagelig når du gjør det, men det er ikke farlig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 Det er helt vanlig. Hos noen er det mer synlig, enn hos andre. Kjenner du en slik en kul hod deg og? Eller føles det mer bein ut? Ja, jeg gjør det når jeg drar inn magen. Trykker du på den, flekser den litt, noe som gjør at den føles ut som en kul. Det kan føles litt ubehagelig når du gjør det, men det er ikke farlig. Takk for svar. Skjønner lett at enkelte kvinner blir bekymret når de kommer over noe sånt noe, når en vet hva en kul ved den regionen kan være. Anonymous poster hash: 61fdf...6d7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Moderatormelding Off topic er fjernet fra tråden. Kommentarer på moderering taes via PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå