gorsol Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Et av fjorårets beste spill finner veien til mobilen i september.FEATURE: Månedens ti anbefalte spill til mobil og nettbrett Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 "Du spiller som agentene Ray og Reyes, som har mange fellestrekk med Mulder og Scully fra X-Files. Det er også tydelig at de gamle traverne Ron Gilbert & Gary Winnick har latt seg inspirere av tv-serien." Det er faktisk fem spillbare karakterer i Thimbleweed Park. Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2017 "Du spiller som agentene Ray og Reyes, som har mange fellestrekk med Mulder og Scully fra X-Files. Det er også tydelig at de gamle traverne Ron Gilbert & Gary Winnick har latt seg inspirere av tv-serien." Det er faktisk fem spillbare karakterer i Thimbleweed Park. Det er riktig det, men de to nevnte agentene har fokus i starten, og jeg tenkte jeg skulle la resten oppdages når man spiller gjennom spill selv Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Nå har jeg ikke iphone men hvor bra fungerer The Witness som mobilversjon i forhold til PC/konsoll? Det er et spill jeg lett anbefaler til andre som spør meg om hva jeg liker av spill, i alle fall på PC som er plattformen jeg spiller det på. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Tenkte jeg skulle teste Freeways. Men den var ikke kompatibel med min Sony Xperia Z5! Hva i all verden er det de krever av mobiler da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå