AfterGlow Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 C64 Mini er kunngjort.Endelig: Nå kommer Commodore 64 også i miniutgave Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Hvorfor kjøpe denne når en har den originale? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 blæh. ikke ports of call eller oil tycoon Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Blir mange miniutgaver etterhvert, skulle nesten tro det var enklere å ha alt på ett system... AtW 1 Lenke til kommentar
rrmagne Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 kan man legge til nye spill? Eller blir man låst til de spillene som følger med? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 blæh. ikke ports of call eller oil tycoon De var på Amiga :-) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 (endret) ÅH, fy søren så kult. Endret 30. september 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 ÅH, fy søren så kult. Skal du kjøpe den, jeg ja om jeg skal. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Hvis den fungerer på samme måte, med OS og "Load game.." osv så kunne jeg tenkt meg en. Blant annet fordi skjerm-grensesnittet er modernisert og kompatibelt med nye skjermer og fordi lagringssystemet er mye enklere enn de gamle floppyene og kassettene. Jeg antar også at denne blir mer driftssikker enn den gamle. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Interessant nok forteller Retro Games at de også jobber med en fjllskalaversjon av konsollen som også skal slippes i 2018. Fjellskala? :o Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Neste år kommer Ford med Model T Mini utgave. Direktøren av Ford sier de tror mange savner å sveive opp bilen sin og at den tar fyr bare man velter. Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Er litt nostalgisk siden C64 var min første spille maskin men den lista over c64 spill var skuffendes 1 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Spillisten var elendig men noen fine var det, world, winter osv games. De store titlene uteble som the last ninja og wonderboy. men denne må has hilsen mann 43 som vokste opp med c64 som sin første datamaskin Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 ÅH, fy søren så kult. Skal du kjøpe den, jeg ja om jeg skal. Jah, det kan være mulig. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Last Ninja mangler Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 ÅH, fy søren så kult. Skal du kjøpe den, jeg ja om jeg skal. Jah, det kan være mulig. Ikke Slinky eller mr robot eller bulder dash eller ghostbusters Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Interessant nok forteller Retro Games at de også jobber med en fjllskalaversjon av konsollen som også skal slippes i 2018.Fjellskala? :o fullskalaversjon Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Interessant nok forteller Retro Games at de også jobber med en fjllskalaversjon av konsollen som også skal slippes i 2018.Fjellskala? :o fullskalaversjon ERROR: IRONY DETECTOR OFF 1 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Last Ninja mangler The last ninja er det beste som har hendt meg, uteom monkey island da. Synd ikke de er på listen, mye ukjente spill å se Lenke til kommentar
THElastNINJA Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Er litt nostalgisk siden C64 var min første spille maskin men den lista over c64 spill var skuffendes Samme her. Hvor ble det av : The last ninja serien Beach head II Combat school Green beret Bop'n rumble Solomons Key Giana sisters Treasure island dizzy Batty Fist II Paperboy Target renegade Ghost'n goblins Battleships Tusker Rambo first blood part II Bubble bobble Gryzor Boulder dash Spy vs spy Barbarian 720 degrees 1942 Forbidden forest Bouncer Bruce Lee Cobra Kung-fu master Death wish III Commando Frantic Freddie Mr. Do! Saboteur Hyper sports Ikari warriors Jack the nipper II Wonderboy Decathlon (Activision) Lazy Jones Logical H.E.R.O. Express raider Shao-lin's road Zorro Yie ar kung fu The goonies Dig dug Run the gauntlet BC quest for tires Congo Bongo Defender of the crown Skate or die osv....................... Kunne gjort en bedre jobb her ja sannelig. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå