Bjørn Are Solstad Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 (endret) Jeg lurer på om noen har en springer til sykkel liggende som de ikke har bruk for som du vil gi bort eller selge billig. Jeg er veldig usikker på om det vil fungere med en slik siden min Dalamtinertispe veier 40 kilo og drar en del til sidene, men jeg har lyst til å prøve og se hvordan det går. Jeg bor i Skien. Ta kontakt om du har en slik som du ikke trenger lengre. Endret 30. september 2017 av Bjørn Are Solstad Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Sjekk Finn.no. Jeg kjøpte min til 100 kr. Springer bør ikke være noe problem for en hund på 40 kilo. Du må lære hunden å løpe i springer og veilede den. Start med lav fart etter du har gått en lang tur med hunden og den er sliten. Må hunden på do vil den naturlig nok trekke deg ut i grøfta. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Dobbelsjekk at sykkelen din har plass nok til å montere den på ramma, hvis du kan. Sliter med min, jeg kan ikke tråkke normalt med den ene pedalen.. Lenke til kommentar
Bjørn Are Solstad Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2017 Dobbelsjekk at sykkelen din har plass nok til å montere den på ramma, hvis du kan. Sliter med min, jeg kan ikke tråkke normalt med den ene pedalen.. Akkurat det er grunnen til at jeg ikke bare dro og kjøpte en ny. Vil være sikker på at den passer. Lenke til kommentar
Bjørn Are Solstad Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2017 Sjekk Finn.no. Jeg kjøpte min til 100 kr. Springer bør ikke være noe problem for en hund på 40 kilo. Du må lære hunden å løpe i springer og veilede den. Start med lav fart etter du har gått en lang tur med hunden og den er sliten. Må hunden på do vil den naturlig nok trekke deg ut i grøfta. Takker for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå