halaa Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Hei Jeg lurer på om det er mye jobb eller om det koster mye å installere AUX opplegg på en passat 3c. Er det noe en kan selv gjøre? Litt usikker om verksteder driver med sånt og. Noen rund Gjøvik, Hamar eller lillehammer som kan hjelpe meg med det? Takk Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Du må vel kontakte VW og høre om denne har Aux eller mulighet for det. Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Sjekk kufatec om de har. Jeg har installert aux i min audi a3. Det var ikke vanskelig i det hele tatt. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Det kommer ann på en del ting, som hvilken spiller du har osv. En start vil da være å oppgi modell på spilleren, eller kontakte bilradiospesialisen, Møller eller søke på nettet med modellnavn på spiller. Lenke til kommentar
halaa Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 Tusen takk for svar og tips folkens Har sendt epost til kufatec om mulighet og kostnaden, få se hva det koster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå