Gå til innhold

Hva har skjedd med håret mitt?


coby

Anbefalte innlegg

God aften

 

I det siste har jeg merka at håret er litt tynnere, litt ødelagt lissom. Jeg vasker det hver 5-6 dag, sikkert sjukt vil noen si. Klippet meg i juli sist kanskje. Men føler det detter mer hår enn før og. Og mer flass og.

 

Noen tanker? Bør jeg klippe meg kort? Kjøpe en spesiell shampoo? Noe annet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+921324

Om du har gått til samme frisør over lengre tid, kan du alltids spørre vedkommede om råd neste gang du er der. Frisøren din har kanskje lagt merke til utviklingen.

Nå er ikke jeg ekspert på hår, men merker godt når jeg bruker mer naturlig shampoo, fremfor sånn generic supermall shit. Det går an å finne mellomting fra det som frisøren prøver å prakke på deg. BodyShop har noen greie naturlige shampoos som ikke koster skjorta, ganske store flasker også. Funker fjell.

Lenke til kommentar

Om du har gått til samme frisør over lengre tid, kan du alltids spørre vedkommede om råd neste gang du er der. Frisøren din har kanskje lagt merke til utviklingen.

 

Nå er ikke jeg ekspert på hår, men merker godt når jeg bruker mer naturlig shampoo, fremfor sånn generic supermall shit. Det går an å finne mellomting fra det som frisøren prøver å prakke på deg. BodyShop har noen greie naturlige shampoos som ikke koster skjorta, ganske store flasker også. Funker fjell.

Tenker at det å ikke vaske håret ofte og kan ha en påvirkning?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324

Kanskje. Vi får vente på noen fagutdanna frisører. Er alt mulig slags folk her inne, virker det som. Når du sier "ikke vaske håret ofte", betyr det sånn typ ikke få håret vått engang? Har hørt om folk som bare vasker håret med vann, og dem skal visst ha fint hår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...