11elikri Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Hei, Jeg kjøpte bruktbil for en uke siden og har greid å løsne eksospotta allerede. Det ser ut som den har røket rett av et rør (jeg har lite peiling). Hvordan fikser jeg dette? Hva koster det? Går det på delkasko? Kan jeg kjøpe noe sånn her og fikse? http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Eksosanlegg/Eksosanlegg-ovrig/Reparasjonssett-2000021991/ Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Sikkert rusta og det hjelper mye å si hva slags type bil du besitter. Beste vil være å bare skifte eksosanlegget vis du planlegger å ha bilen for en lengre periode. Lenke til kommentar
11elikri Skrevet 29. september 2017 Forfatter Del Skrevet 29. september 2017 Sikkert rusta og det hjelper mye å si hva slags type bil du besitter. Beste vil være å bare skifte eksosanlegget vis du planlegger å ha bilen for en lengre periode. Er en Yaris fra 2007 Gått 65k. Vet du hvor mye det vil koste å skifte den? Finnes det midlertidige løsninger? Har ikke penger før neste måned.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Du kan ikke begynne å kjøpe deler før du har jekket opp bilen å lakt deg under å sett hva som faktisk har skjedd. Da får du en peikepinne på hva du trenger. Er anlegget rustet sund må du bytte det. Er det skadet kan du kansje fikse det. Om det bare har falt av kan du bare feste det igjen. Lenke til kommentar
11elikri Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 Det ser ut som den har rusta og knekt av. Skjønner at hele greia må byttes. Lurer bare litt på om det finnes en løsning så jeg kan få kjørt den korte avstander? Noe midlertidig jeg kan få gjort? Nå henger den og dingler i en gummi-ting. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 (endret) Skjer opp en ølboks og fest den rundt med slangeklemmer eller lignende. Bare fantasien kan sette grenser. Ikke farlig å kjøre rundt med litt frieksos. Men lyden blir en del grommere. Endret 30. september 2017 av Complexity 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Kan muligens sveise, sveiset nettopp mitt spm var gått av. Rimeligere enn å bytte alt. Dra på verksted. Lenke til kommentar
11elikri Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 Okei, takk for hjelpen folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå