Gå til innhold

Mens vi venter på Fable

Jee

Anbefalte innlegg

Er det Morrowind som er det beste spillet på xbox i dag? eller finnes det bedre rpg-spill? Har ikke prøvd det før.

Plis ikke nevn KotOR, det spille så kjedelig ut, alt for mye tekst og prating for meg. Kunne tengt meg ett spill som lignet på fnal fantasy eller Might and magic. Det er ett av de beste singelplayerspillene som jeg har spillt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

altså, hvis du mener kotor virker kjedelig pga mye tekst og prating så tror jeg du skal holde deg unna det meste innen den genren.

personlig misliker jeg de fleste av den typen, men jeg elsker kotor

Lenke til kommentar

Joda, men KotOR har en av den største samlingen av tekst på ett spill. Spillte det ltt, men det ble slik at jeg tvingte meg igjennom å lese alt det de sa, og fighting-systeme synes jeg var latterlig der man bare trykker på en knapp, og spillet er vanskelig å lære

Lenke til kommentar

KoTor har nok ganske lite tekst i forhold til veldig mange andre rollespill, kommer ikke på noen store i farta, men Planescape Torment og Baldurs Gate serien har generelt en god del tekst.

Synes det er flott med tekst jeg, liker å begrave meg litt i fakta ;)

Lenke til kommentar
Er det Morrowind som er det beste spillet på xbox i dag? eller finnes det bedre rpg-spill? Har ikke prøvd det før.

Plis ikke nevn KotOR, det spille så kjedelig ut, alt for mye tekst og prating for meg. Kunne tengt meg ett spill som lignet på fnal fantasy eller Might and magic. Det er ett av de beste singelplayerspillene som jeg har spillt.

he he ! er det mulig :scared:

ja for final fantasy så er det ikke mye tekst da hi hi, :wow:

det er vel det spillet med mest tekst, ivherfall mer en kotor.

jeg har runna allle final fantasy spilla 1 -10 faktisk og runna kotor også , og må si at kotor kommer på 3 plass etter ff 6 og ff7.

Nb!

man er ikke nødt til å lese alt i kotor da det er bare å trykke forbi dessuten kan man gå i options på spillet og skru av tekst da blir det mye tøffere!

Endret av redflame
Lenke til kommentar

Folk som synes KotOR sitt fighting system er for lett, har ikke spilt det på det vanskeligte, der man hele tiden må forandre på posisjoner, endre taktikker og bestemme seg før slaget hvilke spells man vil satse på...

Synes det virket som om det var mere prating i Morrowind enn i KotOR. Men mye dialog er bare kos når historien er så bra som den er...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...