Finzac Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 tenkte jeg skulle ta en tur ned mimreveien og spille litt mm7 igjen, men det er det tydeligvis ikke alle/alt som vil... får bare opp en litt diffus feilmelding som beklager for ulempene det måtte medføre og masse annet xp-godsnakking ("ikke skyld på meg, din kødd!") kan jeg gjøre noe lurt for å få det til å virke eller får det bare bli med de gode minnene? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Prøvd å kjøre det i kompabilitets-modus? Høyreklikk på programfilen, properties, compability, og sett det til Windows 98 eller noe slikt. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: On 2002-03-01 18:06, borre skrev:Prøvd å kjøre det i kompabilitets-modus? funker fortsatt ikke :sad: (har prøvd alle forskjellige innstillinger på config.utility) får directx6 failed ved installasjon, men det burde vel ikke ha noe å si, eller? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 hm, mystisk. jeg har spilt m&m7 på winXP uten noen problemer i det hele tatt.. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 funker ikke hos meg heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå