neptun22 Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 (endret) Hei, Har fiber fra canaldigital\telenor samarbeid. Jeg prøver å sette routeren i bridge mode for å koble til egent utstyr. Men jeg får ikke noe nett når Router er satt i bridge mode. Fra vegg --> WAN på zyxel --> LAN port 1 til pc, men ikke noe nett Planen er at jeg skal sette inn en egen router Noen som har denne routeren? eller noen som kan gi meg et tips? Endret 29. september 2017 av neptun22 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Hva er i veggen? Hvor er fiberconverter? Får du nett om du plugger PC i veggen? Lenke til kommentar
neptun22 Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 (endret) Hei, Har en hvit boks som sikkert er en konverter, fiber inn, tv ut og LAN til router. Prøvde å plugge pc til LAN port og da fikk jeg nett med public ip. Så da trenger jeg vel ikke router fra isp og kan bare plugge inn eget utstyr? Endret 30. september 2017 av neptun22 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Så da trenger jeg vel ikke router fra isp og kan bare plugge inn eget utstyr? Stemmer. Lenke til kommentar
neptun22 Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 (endret) Så da trenger jeg vel ikke router fra isp og kan bare plugge inn eget utstyr? Stemmer. Men må da ny router configes for mottak av signaler? eller WAN interface? ser router jeg har har slike instillinger Endret 30. september 2017 av neptun22 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 (endret) Men må da ny router configes for mottak av signaler? eller WAN interface? ser router jeg har har slike instillinger Koble WAN-port på ny router til fiberconverter, og sette opp ny router som du vil ha den. Hvilken router bytter du til? Endret 30. september 2017 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
neptun22 Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 (endret) Draytek Vigor 2925 - trådløs ruter - 802.11a/b/g/n/ac Fiber går jo ikke over PPPoE men IPoE det er den som står på i nåværende router under WAN. Hvordan skal jeg da få satt opp ny router når den ikke har IPoE? Endret 30. september 2017 av neptun22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå