H?rselsvern Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Lastet ned happn for lenge siden men har ikke brukt det på sikkert 2 år. nylig begynte jeg å få varsler som: "You have an attractive profile! xxx is interested in you." Hva betyr dette? trodde hele happn baserte seg på anonymitet frem til begge likte hverandre Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Sikkert bare for å friste deg til å åpne brukeren din igjen, muligens? Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 29. september 2017 Forfatter Del Skrevet 29. september 2017 ingen aning, men har faktisk "krysset vei" med alle de personene som blir nevnt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Tror det bare er en gimmick for å få deg til å bli aktiv. Jeg får de hele tiden, og sjekker innom Happn hver kveld før jeg legger meg, uten at jeg kan si at det har vært noe særlig aktivitet der. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Creepy app. Er vel helt unødvendig med Happn når det finnes Tinder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Njæ, det vil jeg ikke si. De har ikke nødvendigvis de samme brukerne, eller de samme bruksområdene. Man kan signalisere at man bare er ute etter venner eller noen å finne på noe med en dag, mye enklere på Happn enn på Tinder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå