Odd Logic Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Falt dette kortet netopp mye i pris ? Bare lurer på om det er noe muffens med disablede pipelines, 128 minnebuss eller noe, før jeg eventuelt bestiller ett. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 så veldig bra ut det ja Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Er desverre en sånn tulleversjon http://www.msi.com.tw/program/products/vga...ail.php?UID=503 "Ekte" FX5900 koster vel 400kr mer, så det ville jeg mye mer gått for. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Tror jeg heller ville hatt dette. 2.2ns også.. Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Pondus: Gainward er uaktuelt, de bråker for mye. Dessuten sytnes jeg de takla problemet de hadde/har med sine geforce4 kort ("pink screen of death") svært dårlig. VeXx: Tulleversjon, hva mener du ? Jeg kan ikke se noe sted på den linken du postet at dette er en "tulleversjon". Finnes det i det hele tatt budsjett-versjoner av FX5900, a la Radeon 9800 SE ? Takk for svar så langt. Vil bare være helt sikker før jeg sender bestillingen. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 tulleversjon.. tror det er et fx 5900 low end.. alså et fx 5900 som er klokka ned til 350 på gpu rammen er jeg ikke sikker på.. sikker bra ytelse iallefall... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Gainward kortet som ble linket til her bråker ikke mye.. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 skulle jo komme et fx 5900 xt ut på marked,men om dette koret er "xt" er jeg ikke sikker på... http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=3743 du kan jo maile/ringe komplett for og få mere innformasjon... Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Fant review hos Firingsquad (samme kortet som i første post , men uten VIVO), det dreier seg ikke om noen billigversjon eller "tulleversjon" av fx5900. Så det virker som fx5900 har fallt ganske mye i pris, noe som passer meg perfekt Når det gjelder Gainward-kortene og støy har jeg ingen personlige erfaringer med fx5900, (har dog hatt et geforce3 og et geforce4 fra gainward som støyet mer enn tilsvarende kort fra andre produsenter). Har bare lest i et par tester at Gainward kortet støyer mer enn referanse-versjonen, og det medvirker til at jeg styrer unna. Endret 9. desember 2003 av Odd Logic Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Om dere ser her så ser dere at en kan få et Radeon 9800pro kort for 2295 kr. MYYYYE bedre Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 http://bruktmarked.hardware.no/marked/?db=...query=retrieval Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Slabbedasken: Spiller stort sett Anarchy Online, og det fungerer (desverre) en god del bedre på Nvidia kort. Hadde det ikke vært for det ville valget vært enkelt, og jeg hadde kjøpt et 9800 pro. Jarmo: Ja, det kunne vært et alternativ dersom jeg ikke brydde meg om støy. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Slabbedasken:Spiller stort sett Anarchy Online, og det fungerer (desverre) en god del bedre på Nvidia kort. Hadde det ikke vært for det ville valget vært enkelt, og jeg hadde kjøpt et 9800 pro. Jarmo: Ja, det kunne vært et alternativ dersom jeg ikke brydde meg om støy. Jeg vedder en 10'er på at 9800Pro fungerer bedre enn et nedstrippa FX5900 i AO. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Slabbedasken:Spiller stort sett Anarchy Online, og det fungerer (desverre) en god del bedre på Nvidia kort. Hadde det ikke vært for det ville valget vært enkelt, og jeg hadde kjøpt et 9800 pro. Jarmo: Ja, det kunne vært et alternativ dersom jeg ikke brydde meg om støy. Jeg vedder en 10'er på at 9800Pro fungerer bedre enn et nedstrippa FX5900 i AO. herregud, du gjør jo alt for alt folk skal kjøpe ati... la mannen kjøpe det kortet han selv vil... er det så vanskelig og forstå... hvis han spurte om pentium,hadde du annbefalt han xp(atlon) da.... ps:noen er trangsynte Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ja, jeg mente at det var litt nedstrippa ja, et FX5900, men uansett så yter det utrolig bra. Kortet er bare å anbefale. Virker som om klokkefrekvensen er det samme, men står ikke om det er 128 eller 256-bit. Lenke til kommentar
Nopoint Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 hva med dette? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10...um=1&Catg=11760 :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå