n-cape Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei på dere. Er ny her, men det ser interessant ut. Har et problem. har nettopp kjøpt en Iriver mp3 spiller som også kan spille wma. Hentet så noen mp3 samt en låt direkte fra en org cd, lastet dette fra pc'en, inn i Iriver'n. dette gikk greit. Spilte så av, mp3 gikk helt fint, men på wma-fila kom "drm" opp i displayet. dette er så vidt jeg forstår en kopibeskyttelse, men går det virkelig ikke an å overføre musikk man har kjøpt og betalt??? Noen som har erfaringer å dele med en grønnskolling?? Lenke til kommentar
_howy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Ser ikke helt problemet. Om du har orginalcden så kan du jo bare lage nye mp3-filer og sende over dem istedenfor (er muligens et snev av sarkasme her. du vet hva jeg viser til) Endret 8. desember 2003 av _howy Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Søk litt på forumet her, jeg vet det er en tråd med litt info ang. fjerning av DRMen på .wma filer. Lurer på om det het UnFuck ellerno og AEDtools... Er ikke sikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå