snowik Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 (endret) God dagen godtfolk! Har en, la oss kalle det situasjon, pågående her nå. Har holdt på med en jente i ca. to uker nå, med endel flørting via blikk, prating osv...Jeg følte meg omtrentlig klar til å ta det neste steget, men så klarer jeg å ødelegge litt, tror jeg. Altså, jeg sa en ting hun ikke jeg ville si til noen kompiser for noen dager siden. Jeg husker ikke hva det var, men hun ble temmelig irritert på meg da (hun var til stede mens jeg ble nesten presset til å si hva det var). Jeg sa unnskyld og bla bla. Alt vel, bare at det ikke måtte gjenta seg. Fair enough, hittil. Så i går, så skjedde det igjen..Selve saken denne gangen var mye mindre alvorlig enn sist, såpass husker jeg. En annen ting, med andre mennesker, men jeg brøt da løftet med å ikke skulle la slike ting gjenta seg. Dermed hun ble utrolig sur og irritert, rett og slett gretten på meg fordi jeg (ut av press) igjen sa ting hun ikke ville jeg skulle si. Ikke noe personlige greier mtp. saken, men på grunn av at jeg brøt løftet mitt. Fair enough fortsatt. Men siden har hun ikke ville snakket med meg, og når jeg prøvde å få blikkontakt i kantina i dag så hun bare vekk med en gang. Tydelig irritert. Spørsmålet er i hvert fall: Er dette en av disse myteomspunne testene jenter gjør før de bestemmer seg virkelig om gutten er noe? For min del, så vet jeg rett og slett ikke og føler meg litt rådvill her. Ønsker sterkt å snakke med henne og føler meg faktisk veldig forelsket, men ønsker ikke å snakke med henne via melding etter noe slikt. Føler det blir for "lett." Jeg ser henne ikke før mandagen hvis jeg ikke sender melding heller, da hun går i samme klasse som meg, men vi bor et såpass langt stykke fra hverandre. Det blir litt overkill å dra hjem til henne også, da vi egentlig ikke har peiling på adresse til hverandre og vil ikke bli oppfattet som en desperat stalker.. Hva er deres råd her egentlig? Ta henne ut på tomannshånd på mandagen og snakke med henne, eller hva? Jeg vet rett og slett ikke hva som passer best her, men hun er åpenbart fortsatt irritert og er redd hun ikke kommer til å svare på en eventuell melding. Og da hadde jeg ikke akkurat gledet meg til mandagen, da vi all den tid sitter sammen i klasserommet også. Forøvrig hadde vi helt andre fag i dag så vi så ikke hverandre noe annet enn i kantina.. Endret 29. september 2017 av snowik Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Du har vel rett og slett vist at du ikke bryr deg om henne. Du sa akkurat at du ikke en gang husker hva hun ville at du ikke skulle si. Du har deretter brutt det samme løftet flere ganger. Det er ikke et spill fra hennes side. Enten bryr du deg ikke, eller så er du for "enkel" til å forstå hva som er viktig for henne. Hun kan uansett ikke stole på deg, og hun liker deg ikke. At du er "forelska" skyldes ganske enkelt at du har oppdaget at du ikke lenger kan få det du tidligere trodde at allerede var ditt. Synd, trist, leit. 8 Lenke til kommentar
snowik Skrevet 29. september 2017 Forfatter Del Skrevet 29. september 2017 Vel, til dels riktig. Selvfølgelig skjønner jeg at jeg ikke burde gjort det gjorde, jeg er da ikke helt korka heller. Derfor jeg ønsker å si unnskyld på en ordentlig måte. Føler ikke at jeg ikke kan gi opp uten å snakket med henne, og det blir iallefall feil å ikke snakke med henne. Men at jeg ble "forelsket" etter den situasjonen, er feil. Det er klart at ønsket mitt om henne ble sterkere etter situasjonen, dette er da en helt nautrlig menneskelig følelse. Allikevel føler jeg vi hadde veldig god kjemi før den nevnte situasjonen. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Slutt å være så svak at du gir etter for gruppepress. Det er ikke en test, det er slik damer er, og hvis du hadde vært sammen med henne i 20 år så hadde reaksjonen blitt den samme. 3 Lenke til kommentar
forvirra Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 På 2-3 dager så har du brutt tilliten hennes ikke bare 1, men to ganger... Vil tro hun ikke er irritert, men skuffet og lei seg. Finnes ingen quick fix her, og er på ingen måte noen test, hvordan i alle dager skal hun kunne stole på deg igjen?? For min del hadde løpet vært kjørt her, er jo ingenting å bygge på lenger. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Dere har vært sammen to uker, og du har brutt to løfter. Hun har all rett på å være irritert, og hvis hun er smart, går hun videre uten deg. Hvordan kan hun stole på deg nå? 2 Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Lykke til, du har en vei å gå med henne nå. Uansett om du kryper til korset og får salt i såret, er det en del jobb du må gjøre med tilliten hennes til deg. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Derfor jeg ønsker å si unnskyld på en ordentlig måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå