torbjornhb Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 (endret) Som overskriften antyder. Etter å ha fulgt med på forumet her i lange tider så virker det som om det er ganske vanlig med flere telefoner. Så spørsmålene er. Har du mer enn en' telefon? Og i så fall hvilke? Endret 29. september 2017 av torbjornhb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Nå er jeg på vei til å bli en nesten normal fyr med bare to mobiler, men jeg har opplevd å bli stoppet i sikkerhetskontrollen med 6 HTC i håndbagasjen. iPhone 8+ 256 som primærtelefon, med Telia 6GB Abo. Motorola G5 med eget datasim knyttet til abo over, og et kontantkort hvis jeg trenger å ringe. (SMS kan for øvrig sendes fra datasim.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Har egentlig fem. To gamle (Galaxy S2 og S3) med custom ROM som er poengløst å selge, en Moto Z Play jeg prøver å selge, en Moto Z2 Play som jeg bruker til daglig og en Moto Z som sekundærtelefon. S2 og S3 bruker jeg lite. Leftovers fra gamle dager. Z2 Play er en bedre telefon enn Moto Z i mine øyne til tross for å være en mellomklasse vs en toppmodell. Markedet er enig, så Z-en var på supertilbud i sommer. Kameraet der er bedre, og den kan kjøre noen litt mer krevende ting enn Z2 Playen klarer (f.eks Daydream). Bruker den også til testing av div (f.eks en brukt Sony QX10 jeg kjøpte, da den funker bedre uten BT og det er noe jeg må ha på på Z2P), og har den ofte med ut på Pokemon Go e.l. hvor det kan være kjekt å ha flere skjermer (nettleser/chat). Siden begge de to jeg bruker er Moto Z-serie så funker moto mods på begge, så kan f.eks slenge den syltynne Z-en i lommebokdekselet til Z2P mens Z2P har på batterimod, eller bruke Z2P vanlig mens Z-en med prosjektormod viser video. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Bruker en Pixel XL 32gb. Har også, Honor 8, Lumia 930, Nexus 5X, Nexus 5 og en Moto Z Play liggende. Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Bruker Samsung Galaxy S7 flat. Har en Lumia 640 som reserve. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Bruker Huawei p9. Har en Samsung Galaxy Alpha i skapet, meningen var å selge den, men tida gikk og nå får jeg sikkert ikke noe særlig for den. Bedre å ha den liggende som en reserve "i tilfelle". Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Har en Huawei P9 og en Galaxy S4 (litt usikker på hva jeg har hjemme forøvrig), og venter på en Xiaomi Mi A1, som jeg mest sannsynlig får i morgen. Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Har en gammel HTC på lydløs med et ringkontant-nummer som jeg bruker når butikker eller slike som er kjent for å bruke telefonselgere spør etter nummer. =Null mas på min surfemobil ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå