Gå til innhold

Hvor vanlig er det med flere mobiler? Eventuelt hvilke har du?

torbjornhb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Nå er jeg på vei til å bli en nesten normal fyr med bare to mobiler, men jeg har opplevd å bli stoppet i sikkerhetskontrollen med 6 HTC i håndbagasjen.

iPhone 8+ 256 som primærtelefon, med Telia 6GB Abo.

Motorola G5 med eget datasim knyttet til abo over, og et kontantkort hvis jeg trenger å ringe. (SMS kan for øvrig sendes fra datasim.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Har egentlig fem. To gamle (Galaxy S2 og S3) med custom ROM som er poengløst å selge, en Moto Z Play jeg prøver å selge, en Moto Z2 Play som jeg bruker til daglig og en Moto Z som sekundærtelefon. 

S2 og S3 bruker jeg lite. Leftovers fra gamle dager. 

Z2 Play er en bedre telefon enn Moto Z i mine øyne  til tross for å være en mellomklasse vs en toppmodell. Markedet er enig, så Z-en var på supertilbud i sommer. Kameraet der er bedre, og den kan kjøre noen litt mer krevende ting enn Z2 Playen klarer (f.eks Daydream). Bruker den også til testing av div (f.eks en brukt Sony QX10 jeg kjøpte, da den funker bedre uten BT og det er noe jeg må ha på på Z2P), og har den ofte med ut på Pokemon Go e.l. hvor det kan være kjekt å ha flere skjermer (nettleser/chat). Siden begge de to jeg bruker er Moto Z-serie så funker moto mods på begge, så kan f.eks slenge den syltynne Z-en i lommebokdekselet til Z2P mens Z2P har på batterimod, eller bruke Z2P vanlig mens Z-en med prosjektormod viser video. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...