evgeny Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei. Jeg hadde Nvidia kort før og brukte tvtool programmet til å kjøre bilde på tv'n men nå har jeg fått meg r9800pro og tvtool funker bare med nvidia. Finnes det noen tv-ut programmer som støtter ATI kort? Jeg veit at det er tvut på display innstillinger men jeg vil ha programm. Takk Lenke til kommentar
dominus Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 ati-driverne har det.. last ned driverne til kortet ditt og dytt i tv-ut pluggen så voila..tv ut... Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Går jo veldig rask om du lager en profil med tv-ut i driverne og så bare aktiverer den via ati ikonet i tray'et. Ellers har jeg ikke sett noen egne tv ut programmer til ati kort, tror de fleste er veldig fornøyd med sånn det virker i driverne. Kan jo til og med lage hotkey's for å aktivere tv ut. Lettere enn det blir det jo ikke. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 ati-driverne har det.. last ned driverne til kortet ditt og dytt i tv-ut pluggen så voila..tv ut... leser du ikke opp at jeg VEIT DET!!!! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det var da voldsomt til holdning på deg da! Hvorfor er ikke funksjonen på driverene bra nok da? Lenke til kommentar
Dirty2 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 ganske enig med Swag, men eg og liker TvTool, skal no ha meg radeon 9800 pro, og tviler på at eg vil savne det. einaste grunnen til at eg ville ha TvTool var at grafikk kortet mitt var elendig på tv ut, og allt blei forvridd i alle verdens farger, og tv tool fjernet alle problem. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Skulle gjerne hatt noe som fjernet den helsikes macrovision-driten på TV-uten da. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Kunne tenkt meg ett TvTool til ATI jeg også... Får bare svart-hvitt nå med ATI-driverene, pga jeg har svideo ut fra skjermkort som senere blir omformet til scart, før den når tv... Det vil si att det blir sendt s-video signaler fra skjermkortet til tv. Og tv'en min støtter ikke s-video signaler. Hadde samme problem på det tidligere nvidia-kortet mitt, men ved bruk av TvTool kunne man tvinge kortet til å sende composite signaler ut gjennom s-video-porten... Problem solved. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå