Gib Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Skal ha en nettverksreceiver med eventuelt DAB+ og gode menyer. Nå er ikke DAB så kritisk siden vi foreløpig har like god dekning på DAB som Kåre Willoch har hår på hodet. Den skal plasseres i et lite treningsstudio, må ha Rj45 inngang og utgang for mini-Jack til telefoner. Det bør også være mulig å betjene hovedfunksjonene på anlegget uten fjernkontroll, gjerne via et stort display. Har sett litt på DENNE fra Onkyo men er helt blank på området så tar veldig gjerne mot gode tips. Må kunne kjøpes i Norge Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Yamaha har muligens noe bra med R-N803D, men hvorfor må det være dab? Har recieveren internet så har man likevel tilgang til internetradio i bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Gib Skrevet 29. september 2017 Forfatter Del Skrevet 29. september 2017 Yamaha har muligens noe bra med R-N803D, men hvorfor må det være dab? Har recieveren internet så har man likevel tilgang til internetradio i bedre kvalitet. Må ikke være DAB, mye viktigere med gode muligheter for påkobling med tanke på at den skal brukes av mange Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Beskriv høyttalerne som skal drives, så skal jeg se om jeg har noen gode forslag. Lenke til kommentar
Gib Skrevet 29. september 2017 Forfatter Del Skrevet 29. september 2017 (endret) Beskriv høyttalerne som skal drives, så skal jeg se om jeg har noen gode forslag. Jeg skal finne litt ut om høyttalerne og hvor mange det er (de er felt inn i taket på studio) Endret 29. september 2017 av Gib Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Det er bedre lyd på radio over internett enn DAB+, så vil heller anbefale det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå