svas Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Gøy at folket her så og si er unisont positive til denne luken i julekalenderen. I de tidligere lukene denne julen har det haglet med negative bemerkninger på produktene som er lagt frem! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Gøy at det var "hovedbutikken" min som fikk dere i godt humør Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 lol, er det oppretting av mange julekalender tråder hver kveld? Ja de kommer opp rundt midtnatt... merkelig ikke sant Tror han tenkte på at pgressum har dobbeltpostet.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 lol, er det oppretting av mange julekalender tråder hver kveld? Ja de kommer opp rundt midtnatt... merkelig ikke sant lol, ja, men det er vel ikke nødvendig å lage 2-3 identiske tråder hver kveld... Igår var det 5... pgressum har vist litt problemer med internettlinja si tydeligvis Jeg har ikke planer/råd til å handle noe hardware utstyr før langt ut på nyåret, men jeg synes uansett at julekalenderen på hw.no og diverse webshopper er et flott tiltak... Selv om det dukker opp småtilbud som arctic silver osv. så er ikke det noe å klage over, bare la vær å benytte dere av tilbudet hvis dere ikke liker det vett God Jul Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Finnes det sorte fronter til denne? Vil ikke ha noen vite rom'r i mitt sorte kabinett, og den sorte spilleren var 210,- dyrere. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Nei, F*** Hvem bestilte akkuratt den brenneren i for 13 timer siden? Så sinnsykt typisk meg dette her... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Finnes det sorte fronter til denne? Vil ikke ha noen vite rom'r i mitt sorte kabinett, og den sorte spilleren var 210,- dyrere. *Slettet* Edit: sort brenner koster nå 925kr på psdata. Utrolig bra jobba PSDATA!!!!! Endret 9. desember 2003 av EskimoBob Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Men sjekk tilbudet hos Hardwarebutikken...........!! Får ikke inn før på fredag jo. Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Finnes det sorte fronter til denne? Vil ikke ha noen vite rom'r i mitt sorte kabinett, og den sorte spilleren var 210,- dyrere. samme brenner med sort front koster 970kr på mpx. Har bestilt hvit derfra til akkratt samme pris. (Samme pris på sort og hvit front, har ikke sett det før). Hvorfor er det slik at det som regel er dyrere med sort front? fordi hvit er "standard" fargen. det er fortsatt slik at det er den hvite fargen det går mest av. Det produseres derfor flere hvite og prisen blir da dyrere... Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Gøy at folket her så og si er unisont positive til denne luken i julekalenderen. I de tidligere lukene denne julen har det haglet med negative bemerkninger på produktene som er lagt frem! Hjelper nok på at Hardwarebutikken hadde radeon 9800pro i sin luke også,fikk stillt behov til de fleste som har vært misfornøyde Lenke til kommentar
ps.no Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Som en "bonus", ligger nå sort utgave ute til 925,-. Denne blir liggendes til denne prisen ut dagen. Til de som lurer på hvorfor prisen på denne er noe over, så er årsaken mindre volum og derfor litt høyere kostpris. Den er desverre ikke på lager, men er ventet inn til oss i morgen onsdag. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ja da ble det to valg i denne luka Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Endelig noe jeg trengte! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 *mimre* Plextor 8X tilbud plz Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Da var et stk 9800pro i boks Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hjelper nok på at Hardwarebutikken hadde radeon 9800pro i sin luke også,fikk stillt behov til de fleste som har vært misfornøyde *Hopp, sprett, fallera* Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Som en "bonus", ligger nå sort utgave ute til 925,-. Denne blir liggendes til denne prisen ut dagen.Til de som lurer på hvorfor prisen på denne er noe over, så er årsaken mindre volum og derfor litt høyere kostpris. Den er desverre ikke på lager, men er ventet inn til oss i morgen onsdag. Heisann! Får vel ønske dere velkommen til forumet ettersom det er deres første post Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Naice Tilbud dettan... Har ikke råd jeg nå da seff... Diverse russebiler som trekker penger.. Lenke til kommentar
greigster Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 då e'an bestilt tok meg en sort en.. steikje fine gardinar på dei! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) jeg regna ut at hvis du bor i Oslo sparer du 67,47 kr på å kjøpe dette tilbudet enn å kjøpe der det er nest billigst, nemlig hos itbutikken,no, dette er medbergnet frakt. Så hvis jeg skal kjøpe ny maskin på nyåret(10.januar), er det vel mer gunstig å vente til å kjøpe da. Kanskje frakten ikke blir så dyr? Endret 9. desember 2003 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå