Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lol, er det oppretting av mange julekalender tråder hver kveld?

Ja de kommer opp rundt midtnatt... merkelig ikke sant :lol::xmas:

lol, ja, men det er vel ikke nødvendig å lage 2-3 identiske tråder hver kveld... Igår var det 5... pgressum har vist litt problemer med internettlinja si tydeligvis :green:

Jeg har ikke planer/råd til å handle noe hardware utstyr før langt ut på nyåret, men jeg synes uansett at julekalenderen på hw.no og diverse webshopper er et flott tiltak... Selv om det dukker opp småtilbud som arctic silver osv. så er ikke det noe å klage over, bare la vær å benytte dere av tilbudet hvis dere ikke liker det vett :p

God Jul :xmas:

Lenke til kommentar
Finnes det sorte fronter til denne? Vil ikke ha noen vite rom'r i mitt sorte kabinett, og den sorte spilleren var 210,- dyrere.

samme brenner med sort front koster 970kr på mpx. Har bestilt hvit derfra til akkratt samme pris. (Samme pris på sort og hvit front, har ikke sett det før). Hvorfor er det slik at det som regel er dyrere med sort front?

fordi hvit er "standard" fargen. det er fortsatt slik at det er den hvite fargen det går mest av. Det produseres derfor flere hvite og prisen blir da dyrere...

Lenke til kommentar
Gøy at folket her så og si er unisont positive til denne luken i julekalenderen. I de tidligere lukene denne julen har det haglet med negative bemerkninger på produktene som er lagt frem!

Hjelper nok på at Hardwarebutikken hadde radeon 9800pro i sin luke også,fikk stillt behov til de fleste som har vært misfornøyde :)

Lenke til kommentar

Som en "bonus", ligger nå sort utgave ute til 925,-. Denne blir liggendes til denne prisen ut dagen.

Til de som lurer på hvorfor prisen på denne er noe over, så er årsaken mindre volum og derfor litt høyere kostpris. Den er desverre ikke på lager, men er ventet inn til oss i morgen onsdag.

Lenke til kommentar
Som en "bonus", ligger nå sort utgave ute til 925,-. Denne blir liggendes til denne prisen ut dagen.

Til de som lurer på hvorfor prisen på denne er noe over, så er årsaken mindre volum og derfor litt høyere kostpris. Den er desverre ikke på lager, men er ventet inn til oss i morgen onsdag.

Heisann!

Får vel ønske dere velkommen til forumet ettersom det er deres første post :)

Lenke til kommentar

jeg regna ut at hvis du bor i Oslo sparer du 67,47 kr på å kjøpe dette tilbudet enn å kjøpe der det er nest billigst, nemlig hos itbutikken,no, dette er medbergnet frakt.

Så hvis jeg skal kjøpe ny maskin på nyåret(10.januar), er det vel mer gunstig å vente til å kjøpe da. Kanskje frakten ikke blir så dyr?

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...