bananketchup Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Grunnet helseproblemer må jeg se etter en ny jobb. Har lest masse om forskjellige jobber og funnet ut at grunnskolelærer er noe som passer meg. Har ikke noe imot å gå 5 år på skole, deretter jobb. Jeg bor der det er 4 kommuner inn til hverandre, dog 4 småkommuner med tilsammen ca 15000 inbyggere. Er dette et sikkert valg med tanke på å få fast jobb etterhvert? Lenke til kommentar
Grensejegeren Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Et soleklart JA. Regjeringen har satset hardt på å gjøre utdanningen mer attraktiv, og du får slettet 50 000kr i studiegjeld, 100k om du blir barneskolelærer Lenke til kommentar
pikachu94 Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Et soleklart JA. Regjeringen har satset hardt på å gjøre utdanningen mer attraktiv, og du får slettet 50 000kr i studiegjeld, 100k om du blir barneskolelærer 150 K om du jobber i Nordnorge etterpå =) Lenke til kommentar
pikachu94 Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Grunnet helseproblemer må jeg se etter en ny jobb. Har lest masse om forskjellige jobber og funnet ut at grunnskolelærer er noe som passer meg. Har ikke noe imot å gå 5 år på skole, deretter jobb. Jeg bor der det er 4 kommuner inn til hverandre, dog 4 småkommuner med tilsammen ca 15000 inbyggere. Er dette et sikkert valg med tanke på å få fast jobb etterhvert? Ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå