Sebbe07DT Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Hei, jeg trenger virkelig hjelp nå fordi jeg har hatt en Yamaha DT rsm 07mod som fjusker og blir verre og verre! Oppsett: T6 80cc maxima Metrakit pwk 24mm gassser 120 dyse 13-53 dreving Yasuni r3 effektannlegg Problemet: Jeg hadde først en dellorto 21 gasser, den gikk bra, men begynte etterhvert å fjuske mer og mer. Det ble det så ille at jeg måtte dyse ned fra 108 til 96/94 dyse og da gikk den litt greit igjen, men fjuska mye før kicket osv. Jeg bytta plugg og en mye bedre coil/tennspole, men ingenting hjalp. Til slutt tenkte jeg å bytte gasser så jeg kjøpte 24 gasser fra Metrakit. Da så jeg at luftfiltert hadde fått i seg mye 2t olje. (blander i bensina), men gikk ikke noe serlig bedre uten luftfilteret heller. Så jeg bytta gasser og den gikk utrolig bra og har 118/120 dyse i den. Men etterhvert begynte den også på helt samme måte. Den fjusker vanvittig i liksom mellomledde før kicket kommer og eneste er at jeg må gi full gass da går den på en måte rent, men i f.eks oppoverbakker hjelper ingenting. Jeg ser at det kom litt olje i dette luftfilteret også, men når jeg fikk det vekk, hjalp det heller ikke... Skjønner ikke så mye av dette problemet for jeg har aldri sett noe lignende før.. Kan gasseren fylle seg opp med olje og dritt pga tenninga f.eks? eller noe helt annet..? Tusen takk for hjelp, alle forslag hjelper! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå