Skevz Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Noen her som har problemer med å logge seg inn på msn? står på at alt er ok på msn sine driftmeldinger.... lurer bare på om det kan ha noe med min ISP å gjøre... Nextgentel... noen som opplever det samme? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har ikke problemer med MSN ISP: NGT Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hadde problemer tidligere i kveld. NGT her også. Funker nå da. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Samme med meg og isp er NGT.. så det sikkert problemer med NGT... Mvh. AMD-GNom Lenke til kommentar
Skevz Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 ok... Takker for raske svar! Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg får heller ikke connecte.. ISP: Nktv Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Litt opp og ned. Ser ut til å gå greit nå... Telenor ADSL Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 ok... Takker for raske svar! Genialt ikke sant? NGT burde jo linke hit om folk lurer på noe - kommer jo opp "driftsmeldinger" et hav av tid før sidene til NGT. Lenke til kommentar
stianj Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har ikke hatt problemer i hele tatt. NGT. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 var på lan i helga og var derfor logga på msn hele helgen, rundt 0600 - 0800 ca tror jeg fikk jeg melding av microsoft, at msn ville tas ned fordi de skulle vedlikeholde oppgradere server parken.. er sansynligvis bare dette problemet som henger igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå