Gå til innhold

Tips til ny mus og div tilbehør.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal kjøpe ny mus og går meg vill i havet av valgmuligheter, det er for mye å velge mellom og jeg er ikke spesielt bevandret når det gjelder dpi eller hvilken produsent jeg bør velge.

Jeg kan si litt om hvilke spill jeg jeg spiller. Det går mest i rollespill og survival (Subnautica og lignende), så spiller jeg veldig mye The Division og litt PUBG, så musen bør være litt presis. Pris rundt 600-700, eller billigere for den del. Jeg trenger ikke mus til tusenlappen for å si det slik.

En ting bør nevnes: Jeg trenger ikke et batteri av allslags mulige knapper både her og der på musen, noen på siden, et par på toppen bør være nok.

Musen bør ikke være for stor eller for liten. Hånden min er middels stor antar jeg. Jeg er høyrehendt også. Så trenger jeg matte til musen også, men går ut fra at det ikke spiller noen stor rolle hvilken jeg velger?

Skal også ha meg en deilig gaming stol med justerbare armstøtter både opp, ned og helst frem og tilbake, slik at jeg får den under pulten. Det bør være låsbare hjul på den, da jeg spiller mye racing (les Iracing), og jeg vill ikke skubbe stolen vekk fra pulten om jeg må bremse hardt. :) Pris max 1500 tror jeg. Jeg hvet ikke hva prisen ligger på, på en behagelig stol for lange sitte økter, så om det finnes billigere løsninger er jeg happy for det.

Setter pris på tilbakemeldinger. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...