RandiA Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Fin høstserie her - favoritten er 25.oktober Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 30.Oktober: Silo'n på Lena. Landemerke klart for julefeiring. DSC08554.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Da sier jeg at Oktoberfest er gjennomført, og gjør meg klar for Movember. Fin høstserie her - favoritten er 25.oktober Takk for kommentar. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Siloene ser enorme ut, det tok litt tid før jeg fikk øye på julepynten. Behagelige farger. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Takk for fine bilder. Håper du kommer bedre ut i Movember enn meg, vi er en gjeng på jobben som er med. Resten av året er jeg i grunn glad for at jeg har dårlig skjeggvekst, men i Movember er det litt kjedelig. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Fin avslutning på festen, hvor høyballer og møkkaspreder i solnedgang tiltrakk seg mest oppmerksomhet... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Den var litt morsom ja - tidlig ute med den jule-pynten. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Solid både flare og ghost den 25., men noen ganger kan man jo bare benytte seg av dette som et dekorativt element. Det fungerer greit her. Synd å misse en god billedtekst kanskje ("Tåkeprat"). Men den dystre og øde stemningen kommer muligens best frem slik bildet er presentert. 29/10: Synes denne var klassisk så det holder jeg. Jeg gikk på Lena videregående i et eller annet århundre, så disse siloene har jeg sett et par ganger før. Men lurer på om ikke de to metallsiloene i forkant er av nyere dato. Monumentalt og flott komponert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå