JohndoeMAKT Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Uff..blir lite presanger til fam'en nå Dette er bevis på at riktig bruk av julekalenderen fungerer. HWB har en + i margen hos meg, og jeg har bestilt for nesten 4000,- Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 ER DET KORTET DER BBA???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? MÅ VITE DET NÅ FFS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 ER DET KORTET DER BBA???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? MÅ VITE DET NÅ FFS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Du tuller nå? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 bares var da for ******, ikke komenter...... nei jeg kødder ikke..... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 ...bare 20 igjen av PC-kortene! Fort dere folkens! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Sjekk litt rundt her da, mann! SØK! Er ikke så vanskelig å finne ut, vet du! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Henrik2k: Jeg svarte deg i en annen tråd angående FIC-kortene, men sier det her også: Du får både PC og FIC til 2295.- @ www.hwb.no ...og jeg tror både PC og FIC er BBA Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 HVOR FOR JEG PC TIL 2200?????????????+ Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 PC = Powercolor Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) HVOR FOR JEG PC TIL 2200?????????????+ lær deg å lese hele setniger da mann! du får både FIC og PC (powercolr) hos www.hwb.no Endret 9. desember 2003 av ridgea Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1412 Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Knalltilbud! Hadde egentlig ikke tenkt å oppgradere pc`n før utpå nyåret,men nå blir jeg nesten tvunget til det.Må jo ha CPU,HK og RAM også,kan bli dyrt dette. Ser stygt ut for julepresanger til familien i år Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Knalltilbud! Hadde egentlig ikke tenkt å oppgradere pc`n før utpå nyåret,men nå blir jeg nesten tvunget til det.Må jo ha CPU,HK og RAM også,kan bli dyrt dette.Ser stygt ut for julepresanger til familien i år Samme her. Får lage noe til dem. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 ..og jeg tror både PC og FIC er BBA Stemmer det, eller Buit By Sapphire som vi også kan kalle det, siden de lager flesteparten av BBA kortene... PC og FIC har samme vifteløsning, men PC viftene er av ukjent grunn glad i å ta kveld etter noen dager/uker/måneders bruk. Det tror jeg er den eneste grunnen til at HWbutikken anbefaler FIC over PC. Ellers så yter begge kortene nært identisk. Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hvor mye poeng i 3D mark 2003, og 2001 tror dere jeg får med dette kortet, med en Athlon 2500 XP? Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 På min bekreftelse står det 12.12, men med rødt. Antar jeg får det rundt den dagen da siden jeg bestilte 0730 i morges(rett etter jeg var ferdig med avisen, jeg tjener fett:mrgreen:)? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 åh herre, for aldri bestemt meg om jeg skal kjøpe selv! Hadde egentlig planer om å kjøpe ny cpu og ram (har "bare" p4 2.0a og pc2700), men så kommer dette sinnsyke tilbudet og ødelegger alt... ...noen forslag? skjermkort <---> cpu+ram? Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Komplett har jo et Radeon 9800 pro kort til 2700 kr. 2300 er jo ikke et SInnsykt bra tilbud da. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Vet hva du snakker om, jeg skulle gjerne hatt nytt hk og ram. Men det var de pengene da. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 åh herre, for aldri bestemt meg om jeg skal kjøpe selv! Hadde egentlig planer om å kjøpe ny cpu og ram (har "bare" p4 2.0a og pc2700), men så kommer dette sinnsyke tilbudet og ødelegger alt... ...noen forslag? skjermkort <---> cpu+ram? Har du et skjermkort med dårligere ytelse enn R9500 så hadde jeg kjøpt nytt skjermkort. Huff, ser på mitt eget kort som kostet meg 3,5 høvding. Snufs.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå