Gå til innhold

Radeon 9800 Pro til 2295,-

swanky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var i tvil i laaang tid på ka eg skulle velge, xt. pro. eller aiw, men blei bare frustrert, såg i dag tibudet og bestillte etter 20 sek =)

Ringte for å vere sikker på at eg fikk tak i eit, og fikk vite at dei som har fått inn bestilling, får enten det som sto der eller eit powercolor istedenfor.

Gode nyheter:

Våre venner på Norek/Komplett hjalp oss med å løse dette problemet; de har solgt oss noen Powercolor-kort som vi får inn på lager i dag ! M.a.o. har vi ett alternativ til de som ikke ønsker å vente på FIC. Det er også mulig å bytte til Powercolor for de som allerede har bestilt FIC dersom man ønsker det, da kan man bare ringe eller maile oss. Varene vil i såfall bli sendt ut fra oss i dag. Stilig gjort av Komplett :-)

Mvh oss i Hardwarebutikken.

Gjest Slettet-80wCWpIM
Gode nyheter:

Våre venner på Norek/Komplett hjalp oss med å løse dette problemet; de har solgt oss noen Powercolor-kort som vi får inn på lager i dag ! M.a.o. har vi ett alternativ til de som ikke ønsker å vente på FIC. Det er også mulig å bytte til Powercolor for de som allerede har bestilt FIC dersom man ønsker det, da kan man bare ringe eller maile oss. Varene vil i såfall bli sendt ut fra oss i dag. Stilig gjort av Komplett :-)

Mvh oss i Hardwarebutikken.

betyr dette at de ordrene dere har inne automatisk blir omgjort til powercolor ?

eller kommer dere til å sende mailer for å høre om det er ok ?

hvis dere gjør det så holder jeg meg online en stund til :)

Den butikken kommer til å få ALLE mine ordre fremover... Man kan hente varene selv i sandefjord...

Bare håper de har kortet inne ....  :thumbup:

Edit: Fikk akkurat ordrebekreftelse....

Der står det leveringsdato 23.01.2004  :angry:

Har dere andre fått noen annen dato ?

Vedr. leveringstid på Radeon 9800 Pro:

Vi har som dere kan tenke dere solgt endel av disse kortene, betydelig mer enn vi hadde trodd vi skulle. Vi har en sending som kommer inn i dag, her ble alle solgt fra 00.01 til 01.00 i natt. Så har vi en sending til på vei inn som kommer til oss i slutten av uken, disse ble solgt mellom kl.01.00 og 10.30. Da har vi tømt FIC`s lagre både i Tsjekkoslovakia OG i Taiwan, og de klarer ikke levere oss flere i år. Derfor vil de som bestiller fra nå og ut dagen sannsynligvis ikke få kortene i år, og dette beklager vi selvsagt på det sterkeste.

Men vi kommer til å jobbe med å få tak i flere kort for å dekke backlogen, og tipper vi har en eller annen form for løsning i løpet av dagen. Så bare legg i ordre dere, så finner vi nok ett alternativ tenker jeg.

Mvh Hardwarebutikken

Flott at dere også er aktive her inne....Dette lover bra :-)

Men jeg må si jeg ble litt usikker nå, jeg fikk ordrebekreftelse 10.34 :no:

Vil det si at jeg ikke får noe før jul ? Isåfall begynner jeg å :cry:

Keep up the good work and prices :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...